Vraag

Mobiele datakosten

  • 11 April 2017
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Volgens my Proximus en de klantendienst heb ik nog 1GB datavolume over van mijn standaard 5GB en nog 500MB van mijn extra gekochte packs voor 5€... toch zijn mijn nationale mobiele data kosten meer als 100€! Hoe is dit mogelijk?! Klantendienst kan het niet nakijken en technische dienst evenzeer niet... mensen die hier ook ervaring mee hebben ?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Er zitten duidelijk bugs in het systeem,
Ik heb met mijn werkgsm minstens rond de 1GB of meer verstookt in het buitenland. En ook een SMS gekregen dat mijn limiet van 60€ bijna bereikt was.
Maar in MyProximus app staat nu nog altijd 0,00MB. Ik ben dus benieuwd wat op factuur zal staan. (Waarvan een deel door werkgever betaald wordt)
Ik weet dat ik veel verbruikt heb dus dat betwist ik niet.
De verstuurde sms'en staan wel correct in MyProximus.
Reputatie 6
Badge +2
Volgens my Proximus en de klantendienst heb ik nog 1GB datavolume over van mijn standaard 5GB en nog 500MB van mijn extra gekochte packs voor 5€... toch zijn mijn nationale mobiele data kosten meer als 100€! Hoe is dit mogelijk?! Klantendienst kan het niet nakijken en technische dienst evenzeer niet... mensen die hier ook ervaring mee hebben ?

Het beste is van de factuur af te wachten en dan kijken wat er aangerekend wordt en dan kan je eventueel contact opnemen met de klantendienst.
Reputatie 3
Badge
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus/myproximus-applicatie/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html

Verbruik is voorlopig niet real time. Tegen het einde van dit jaar is dit OK voor alle gebruikers.
Nu is deze kost al 250€! Niks waarschuwing van Proximus en heb nog steeds volume over!! Hier bewijzen voor ze me dit laten betalen!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bmathias,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Mvg, Koen
Nieuwe periode!!! Niks verbruikt! Stijgt al naar 65€ voor niets te doen! Los dit op!

Reageer