Mijn verbruik MyProximus app (iOS)

  • 21 September 2016
  • 35 reacties
  • 897 Bekeken

Het lijkt wel een doolhof, niet erg overzichtelijk. Ook niet up-to-date.
De dag is nog maar net gestart en het is allemaal al rood of verbruikt 🙂
Wie zijn verbruik is dit allemaal ? :)
!P! Moc mtc td ...?? EU = Europa :)

Video Verbruik myproximus :
https://www.dropbox.com/s/mmatl4tuvm6dqia/Proximus%2021-09-16.mp4?dl=0

35 reacties

Ik lees nog geen bericht van Kristof :)
Hoewel ik vandaag een app update gedaan heb zie ik dat het nog niet beter is geworden zelfs slechter want ik kan niks meer raadplegen.
Wellicht een kinderziekte voor "even".

Profiteer van het leven want het duurt maar " even " 🙂
zwijg me daarover, dat heeft nog nooit deftig gewerkt, er moet altijd ingegrepen worden en als het ene werkt dan werkt het andere dan weer niet ????
Het is niet moeilijk, al de forum onderwerpen gaan hier over myproximus of het scheelt toch niet veel.
Zolang je me niet probeert blij te maken met een dode mus ben je een goeie :)

We wachten al zoooooolang 🙂
Reputatie 3
Badge
Probleem is opgelost. En wordt deze week getest in onze testomgevingen.
Ik hoop dat de fix volgende week ergens op produktie zal staan.
Die 7000 werknemers van de stad Antwerpen kunnen hun belwaarde nog niet goed volgen als ze myproximus gebruiken 🙂
Dank u wel. Zal echt blij zijn als het opgelost is want ik word niks anders gezegd dan dat ik moet wachten op de factuur... Heb daarjuist nog gebeld ervoor.
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog eens bij de collega's gechecked die de fix hebben moeten testen.
Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 3

Het systeem heeft eigenlijk nooit goed gewerkt.

Het minste wat je kan zeggen!
Het "forum.proximus.be" zou beter van naam veraderen in "Forum.MyProximus.be"
aangezien, er op enkele uitzonderingen na, het hier alleen nog gaat over problemen met MyProximus en er aan verwante problemen :?
Ik vermoed dat het niet zo loopt zoals voorzien.
We zijn inmiddels weer een dag verder
Het systeem heeft eigenlijk nooit goed gewerkt.
Een update van de layout zou ook mooi zijn.
Geduld is een mooie deugd 🙂
Zullen er morgen iets van horen zeker. Vandaag is zondag dus.
Ik verwacht alle momenten een update van de app volgens Kristof.
Dat weet ik ook. Ik vroeg mij gewoon af waarom het aangerekend wordt. Wat ik ook raar vind is dat hoe het komt dat ik mijn internet verbruik al 95% al gebruikt heb want ik gebruik het zeer weinig...
Het is inderdaad vergelijkbaar. Dus het betekent afwachten dan...
zorg wel dat je je data ( internet mobiel) verbruik tijdig controleert.
Als je over je limiet gaat wordt dit extra aangerekend op je factuur bij een abbonemet.
Dit heb niet met een betaalkaart. Ik bedoel hier op = op 🙂
Het is inderdaad vergelijkbaar. Dus het betekent afwachten dan...
Nee die codes werken niet omdat ik misschien een abonnement heb...
Vergelijkbaar ? https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/myproximus-app-zegt-mijn-mobiel-internet-moet-betalen-34156
Misschien werken deze codes ook om je verbruik na te kijken of bel naar de klantendienst
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_short_codes_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/korte-codes-gsm.html
Reputatie 3
Badge +1
ik heb ook smart+phone 20(120min) abonnement en ik moet al 14,76 euro betalen en is nog maar van 30-09-16 middag actief maar zou al moeten betalen van 22-09-2016 tot 30-09-16 en is nog niet mee gebeld alleen beetje data voor de app actief te zetten, en paar smssen
Het is een smart+phone 20(120min) abonnement
Welk abbonement of Pay&Go kaart heb je omdat ik de formule €20 niet vind.
Je kan ook
https://support.nl.proximus.be/app/contact#call
Ik heb pas een abonnement aangenomen van 20 euro waarin 1,5GB internet inclusief is. Maar toch krijg ik in mijn totaal verbruik van internet geld te staan. Ik vind het heel raar omdat normaal gezien moet het gewoon afgaan van de mobiele dat die ik heb. Help mij het op te lossen a.u.b.
De 9999 zijn de resterende sms'en die ik in België nog kan gebruiken.
Waar ik het over heb is een sms verzenden vanuit het buitenland naar een (Belgisch) mobiel nummer.
Daar geeft de balk aan 95% VERBRUIKT. of 19/20 1 sms blijft in je bundel .... terwijl ik maar 1 sms verzonden heb.
Er moet staan 5% verbruikt of 01/20 19 sms blijft in je bundel

Ik wacht op de nieuwe layout 🙂
Reputatie 3
Badge
Was iets te snel.
Bij ons lokaal is het in orde.
Maar de fix moet nog gepushed worden naar productie.
Hopelijk morgen.
We zijn er bijna 🙂
Reputatie 3
Badge
Hi,
Wij zien dit.




kan je anders eens je app verwijderen. En opnieuw installeren.
Dit lijkt te kloppen met ene sms die je gebruikt hebt.
Reputatie 3
Badge
Ik zie dat je in het buitenland zit. Ik kijke na of ze hiervoor iets vergeten zijn ofzo.
Mag ik je mobiele nummer?

Ik hou je op de hoogte.

Reageer