"Mijn producten" - Geen TV-klant...

  • 18 June 2012
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Sinds donderdag TV-klant en sindsdien bezig om TV toegevoegd te krijgen bij "Mijn Producten"

Zolang dit niet actief is ben ik geen TV-klant en kan ik TV-overal niet gebruiken, net 1 van de redenen waarom ik de switch gemaakt heb!


Na meerdere keren met de support gebeld te hebben en tussen verschillende helpdesks doorgeschakeld te zijn nog geen stap verder. Enkel radeloos...

Men zou me vanavond om 18u contacteren maar niks gehoord... wel bij terugbellen de automatische melding dat de storing opgelost was om 19u30!!!

NEE DUS!!! Nog steeds zogezegd geen TV-klant.

Intussen is de lijn wel al 3 keer getest geweest...

en daar ligt het niet aan want met account van iemand anders werkt het probleemloos op die lijn!


Om moedeloos van te worden....

Wie kan die instellingen gewoon CORRECT zetten?

En het antwoord 'heb wat geduld, zal MISSCHIEN automatisch gebeuren' wil ik echt niet meer horen...





3 reacties

ik veronderstel dat je tv administratief nog niet 'verwerkt' is , je zou dit eerstdaags in e-services moeten zien verschijnen, en hopelijk kan je dan gebruik maken van tv overal

indien dit te lang zou aanslepen kan je contact nemen met Eva

mvg
Intussen is de installatie een week gebeurd en nog steeds geen 'TV-klant'.

Op de helpdesk 'kan ieder moment in orde zijn, blijf checken'

Tja....
beste,


ik ben nu ook al meer dan een maand belgacom klant en bij mijn e-services zie ik ook enkel maar internet.


ook al gebeld naar de helpdesk + zelf al eens naar een belgacom center geweest. ze zeiden dat ze het in orde gingen brengen.

nu een week later, nog steeds niet. je bent dus niet de enige klant met het probleem.


afwachten + helpdesk plat bellen (toch gratis), en misschien eens proberen via eva

Reageer