Gisteren MCE (Mobile Coverage Extender) gehaald, vandaag aangesloten maar blijft initializeren (groene LED snel knipperen)...
Al een paar keer gereset, zonder resultaat...
Hints ?
Bladzijde 1 / 1
Misschien kan deze pagina u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mobcov_trouble/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/mobile-coverage-extender-pro-problemen.html
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mobcov_trouble/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/mobile-coverage-extender-pro-problemen.html
Ook BBox 2 maal gereboot en andere poort geprobeerd, zonder resultaat.
Zal morgen eens bellen worden denk ik
Zal morgen eens bellen worden denk ik
Sluit je die rechtstreeks aan op de bbox met een netwerkkabel, indien niet probeer dit mss eerst eens.
Yep, rechtreeks met netwerkkabel (2 geprobeerd).
Het is trouwens een BBox3 ipv 2 wat ik hier staanheb (vergist in vorige reactie).
En de MCE verbindt wel degelijk met de BBox (krijgt een IP adres toegekend)
Het is trouwens een BBox3 ipv 2 wat ik hier staanheb (vergist in vorige reactie).
En de MCE verbindt wel degelijk met de BBox (krijgt een IP adres toegekend)
Dan zal het toch de klantendienst moeten worden, denk ik: 0800 22 800, voor technische vragen elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 u (tot middernacht voor tv en internet).
Ik ga hier nu wel even off topic omdat je het topic https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/voordeel-plus-magazine-36049 afgesloten hebt, maar ik wist niet dat jij zo vlug op je tenen getrapt was (wat ook helemaal niet de bedoeling is) , werk je op één of andere manier voor Proximus misschien?
Of het is een "Mol" 😉
Daniel, ik zie je MCE staan maar deze is inderdaad nog niet volledig operationeel. Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Zou je de MCE nog even kunnen herstarten? Deze zou dan na 2-5 min in orde moeten zijn. Indien niet, laat me even weten wanneer je thuis bent, dan neem ik of mijn collega's even telefonisch met je contact.
MCE inderdaad werkende nu (volgens Saly sinds 10u15 😉 ).
Had inmiddels ook vernomen dat hij oorspronkelijk nog niet geregistreerd stond waardoor hij niet automatisch het initialisatieproces wou doorlopen.
Nu perfecte ontvangst binnenhuis !
Bedankt !
Had inmiddels ook vernomen dat hij oorspronkelijk nog niet geregistreerd stond waardoor hij niet automatisch het initialisatieproces wou doorlopen.
Nu perfecte ontvangst binnenhuis !
Bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.