Skip to main content

maximum volume website

Geachte,

Hierna de gegevens:

Frank Van den Bosch
telefoon-abonnement Classic
Internet-abonnement Belgacom Internet Overal Maxi
Windows XP Pro

Vraag : ik heb een website http://users.skynet.be/bestiaria
Volgens informatie door u verstrekt zou ik recht hebben op een webspace van 50 Mb
Als ik de gegevens van mijn website raadpleeg, krijg ik de volgende gegevens:
diskspace available with your subscription 30720 Kbytes
diskspace already in use 30720 Kbytes

Gevolg is dat ik niets meer kan toevoegen aan mijn website. Als ik met WS FTP95 LE zaken probeer toe te voegen (tekst of foto's krijg ik de foutmelding: "552 Transfer aborted - Disk quota exceeded"

Heb ik mijn maximum bereikt ???
Zo ja, is er een mogelijkheid om deze webspace te vergroten (betaling / ander abonnement ?)

Vriendelijke groeten,

Frank Van den Bosch
Bleekhofstraat 117 bus 18
B-2140 Borgerhout-Antwerpen/België
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • 159 reacties
  • 8 juli 2012
Als ik het goed voor heb is het 50 MB

groetjes, Elsa

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 8 juli 2012
50MB inderdaad

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_website_perso.page?

Alle internetabonnementen van Belgacom omvatten gratis webruimte (50 MB), de ideale manier om een website te creëren met alles erop en eraan.

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 juli 2012
Heel erg bedankt voor het bevestigen van de 50 Mb - maar wat moet ik doen om deze te bekomen ??

Frank Van den Bosch

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 9 juli 2012
beste Frank Van den Bosch

best eens privé berichtje met uw gegevens & probleem sturen naar Eva

Eva van Belgacom

Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

• https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow

graag feedback

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 juli 2012
Beste Xenne,

Ik heb een berichtje naar "Eva" gestuurd. Maar heeft er iemand een idee hoe lang het duurt voor er een reactie komt ??

Tot nu toe zelfs geen ontvangstmelding gekregen ! ! !

Frank Van den Bosch

Elsa
  • 159 reacties
  • 10 juli 2012
Soms de dag zelf soms de dag nadien en soms een paar dagen nadien.

Eeen ontvangst melding krijg je niet als je een privé bericht stuurt naar Eva van Belgacom.

Ik heb het ook al voorgehad dat ik geen antwoord krijg, hangt een beetje van de vraag af denk ik, maar op uw vraag zou ze toch wel mogen reageren vind ik en in de meeste gevallen krijg je wel antwoor binnen de drie dagen.

groetjes, Elsa

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 10 juli 2012
bellen is altijd de snelste manier om geholpen te worden (via de 0800 22 800), maar ik weet niet of ze in dit geval daar veel kunnen betekenen voor jou... je kan altijd eens proberen natuurlijk.

Eva moet dagelijks verschillende fora afschuimen en zit dan ook nog eens op twitter, dus antwoord kan al eens op zich laten wachten

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 11 juli 2012
Bellen heeft niet geholpen - via 0800 22 800 kreeg ik de mededeling dat zij niet "geschikt" waren om dit te verhelpen. Ondertussen heeft "Eva" een antwoordje gestuurd: een dossiernummer en de mededeling dat ze het doorgeeft "aan de bevoegde diensten die contact met mij zullen opnemen". Tot nu toe niets meer gehoord en het probleem blijft bestaan.

Frank Van den Bosch