Mailboxen

  • 20 April 2012
  • 32 reacties
  • 1271 Bekeken

Ik heb momenteel nog Internet Maxi doch laten wijzigen naar Pack Comfort.

Bij mijn vorige internetverbinding en reeds vanaf de start van mijn internetabonnement bij BGC werd mij één

mailbox gegeven. Hiervoor werden vier verschillende aliassen(e-mail adressen) aangemaakt.

In e-services staat nu echter dat ik 4 mailboxen heb, worden die dan ook aangerekend als 4 mailboxen(4 maal 45 euro/jaar)?

Er wordt spijtig genoeg weinig uitleg gegeven over mailboxen op de startpagina's van de packs ( enkel uitleg over volume, snelheid..)


Vriendelijke groeten,


Artie



32 reacties

Staat blijkbaar ook al aagepast op Ricy's blog : http://community.belgacom.be/posts/3a6bb45f16

eigenlijk blijft het zoals bij de oude Packs zoals je ook op zijn blog kunt zien

groetjes,

Elsa

laatst bewerkt: 14:23

Ricy geen tijd om nog op het forum te posten, maar blijkbaar wel tijd om alles op de voet te volgen VerrastTong uitstekenKnipogen

mvg
Ja maar niet op zijn andere site waar dat hij blijkbaar altijd eerst de nieuwtjes aanpast,

haha daar had je niet gekeken hé ,

:-p

;-))

Maar wie zegt nu dat Eva van Belgacom 100% zeker is en de vraag is ook als zij dat zo gemakkelijk zeker weet waarom kunnen die operators dei Eva niet raadplegen.

Want bij mij hebben ze verschillende keren de hoorn neergelegd om inlichten te vragen of wat ik vraagde correct was; aan wie vragen ze dat dan !!

Zeker niet aan Eva van Belgacom !!

Dus ik begrijp er niks van om bijna niet te moeten zeggen ik geloof er niks meer van !

groetjes,

Elsa
Badge
Is er hier nu al duidelijkheid over?

Ik vind het nog altijd niet terug op de site, en het laatste bericht in deze topic is toch al van een maand geleden. Duurt dit allemaal zo lang om het eens na te vragen en aan te passen???
Op de site staat het helaas nog niet maar zie de post van eva hier boven :



haar schrijfsels mogen we nimmer in twijfel trekken.

mvg
Inderdaad xenne je moogt ze nimmer in twijfel trekken maar het is wel al gebeurd (wordt wel achteraf gecorrigeerd ook) en wie heeft er zich nog nooit vergist in zijn leven trouwens!!

zoals ik in een vorige post vermeld heb is wat op ricy's post staat telefonische en via mail bevestiging geweest door bevoegde dienst van BGC dus je mag ze vertrouwen hoor

zie => http://community.belgacom.be/posts/3a6bb45f16" rel="nofollow

Trouwens nog een opmerking: al zijn de gegevens van Eva correct ,
daarom worden ze nog niet correct uitgevoerd en moet je het toch zelf in de gaten houden
zodanig dat je zelf kan bijsturen en dan komt het tenslote toch in orde.
Het zou natuurlijk niet mogen zijn maar 't is nu eemaal de werkelijkheid en
ik spreek heel duidelijk van ondervinding en moet ik niks uit mijn duim zuigen.











Groetjes, Elsa
Sent from my laptop, Blackberries and Apples are for eating
ondertussen staat de info mbt de mailboxen terug op de site

bij comfort staat bv nu dus vermeld :

  • 1 mailbox x 5 alias (doorstuur adressen)
mvg

Reageer