Mailboxen

  • 20 April 2012
  • 32 reacties
  • 1271 Bekeken

Ik heb momenteel nog Internet Maxi doch laten wijzigen naar Pack Comfort.

Bij mijn vorige internetverbinding en reeds vanaf de start van mijn internetabonnement bij BGC werd mij één

mailbox gegeven. Hiervoor werden vier verschillende aliassen(e-mail adressen) aangemaakt.

In e-services staat nu echter dat ik 4 mailboxen heb, worden die dan ook aangerekend als 4 mailboxen(4 maal 45 euro/jaar)?

Er wordt spijtig genoeg weinig uitleg gegeven over mailboxen op de startpagina's van de packs ( enkel uitleg over volume, snelheid..)


Vriendelijke groeten,


Artie



32 reacties

4 mailboxen bij pack comfort dat zal wel niet kloppen als je mij vraagt !

groetjes

Elsa

Zie ook overzicht gemaakt door Ricy ,

surf maar zijn volgende post op het Forum == >>> https:///posts/3a6bb45f16


Abo staat nog steeds op internet Maxi, wordt later op de week aangepast naar pack met internet Comfort ( helpdesk zei 5 dagen na aanvraag).

Groeten


Artie
Badge
Artie: internet-favorit nu Maxi heeft mogelijkheid tot 4 mailboxen, bij internet-comfort was dat 1 mailboxen en sedert 16/04 twee mailboxen, de bijkomende mailbox(en) dien je via e-services zelf aan te maken.

muisje
Wil dit zeggen dat ik twee mailboxen verlies en dus ieder jaar ga moeten bijbetalen voor twee extra mailboxen? Of moet ik alles laten zoals het was en afwachten tot ik een

bericht krijg van schrapping van twee van de vier mailboxen?

Pack Maxi is voor mij te duur en de downloadsnelheid is toch dezelfde...


Groeten,


Artie
Badge
Artie

bij int-maxi kan u 4 mailboxen aanmaken - gratis, bij internet-comfort zijn dit er twee. Bij iedere mailbox kan je 5 aliassen aanmaken. Elke mailbox heeft een eigen PW, dwz dat uw mails en die van een gezinslid elk in een aparte mailbox,mails dus niet zichtbaar voor mekaar, terechtkomen

muisje
Dan heb ik er niet goed aan gedaan te veranderen naar Comfort pack en zal ik dus moeten vragen om wijziging te annuleren.

De laatste tijd al meer naar helpdesk moeten telefoneren dan me lief is.

Groeten,


Artie
als je vroeger een downgrade deed van favorite naar comfort bleef automatisch alleen de hoofdmailbox over, de rest verdween automatisch.... blijkbaar nu niet meer het geval....??? als ze die extra 2 mailboxen gaan factureren, amaaai....

via muisje weten we nu dat comfort blijkbaar 2 mailboxen heeft , maar op de site is daar niets van terug te vinden....... 't zou leuk zijn mocht er duidelijkheid komen, simpeler is het er iig niet op geworden blijkbaar....

mvg
Zoals ik hier ook al verschillend keren aangehaald heb dat bgc mij bij hoog en bij laag beloofd heeft dat ik twee mailboxen zou behouden in mijn comfort pack.

dus dit zal zeker wel kloppen daar bestaat geen twijfel meer over .

Dus eigenlijk is het simpel

start 1 mailbox

comfort 2 mailboxen

maxi 2 mailboxen

groetjes, Elsa
Maxi heeft 4 mailboxen maar voor de prijs van de extra mailboxen als je comfort of start hebt moet je wel erg ver doorklikken op de site....


groeten,


Artie
correct... maxi heeft er idd 4

Elsa, allemaal goed en wel dat wij het per toeval te weten gekomen zijn, maar alle klanten moeten deftig geinformeerd worden met correcte info op de site

mvg
Het staat onder de nieuwe internet overal namelijk onder voordelen maar het had inderdaad veel duidelijker moeten geweest zijn.

Elsa
Badge
bij downgrade ben je net als vroeger de extra mailboxen (niet verwarren met aliassen) kwijt. Vroeger bij favorite naar Comfort behield je de hoofdmailbox nu deze en de eerste bijkomende. Je bent vrij om tegen betaling een derde en of vierde mailbox te nemen.

muisje
ik zie het niet staan Elsa & muisje, toch bedankt......

mvg
Ik heb deze morgen na contact met helpdesk mijn comfort pack geannuleerd.

Oude pack met internet Maxi (vroeger Favorite) blijft nu bestaan ( en mijn vier mailboxen ook) Lachen

Alvast bedankt voor jullie reacties op mijn topic


Vriendelijke groeten,


Artie
beste muisje

eva spreekt jou tegen van die 2 mailboxen voor comfort

zie onderstaande post op bevriend forum



ik zou zeggen, laat het eens op de site zetten want dan zal het voor eens en altijd duidelijk zijn

alvast bedankt

mvg
Badge
Ik wil hier ook wel wat duidelijkheid over. Op de site van belgacom vind ik nergens informatie over de mailboxen.?

Ik heb nu internet maxi, maar omdat de snelheden toch hetzelfde zijn, denk ik erover om naar een pack comfort te gaan. Ik heb echter wel 2 mailboxen ingebruik.
Dag Xenne,

weet jij muisje een medewerker van BGC is want ik heb toch altijd de indruk gehad dat de info die geeft wel degelijk inside info is.


groetjes,

Elsa
@ Herman, ik heb op 19 maart ook de overstap gemaakt van internet maxi naar comfort en dan hebben tot 3 verschillende medewerkers beweert dat comfort 2 mailboxen bevat.

Ik kan tot nu toe nog niet uit ervaring spreken of het klopt want er is nog niks verandert tot op heden !!

Hopelijk klopt het want ik heb ook twee mailboxen in dienst van de vier die ik heb bij mijn oud nu maxi genaamd internet abonnement.


Elsa
ja Elsa, ik weet dat muiske belgacom medewerkster is en hier al vaak correcte informatie komen verschaffen is, vandaar ook mijn verwondering dat Eva van Belgacom met een andere versie boven water komt op een bevriend forum... het zijn twee betrouwbare bronnen met tegenstrijdige info

dus graag duidelijkheid voor eens & altijd, kan er eigenlijk alleen maar komen als ze het open & bloot op de site zetten... eigenlijk straf dat er nog steeds geen duidelijkheid over is

mvg
Ja inderdaad dat het straf is , is het minste dat je kan zeggen en hopelijk wordt het inderdaad vlug op de bgc site gezet.

groetjes,

Elsa
muisje heeft nog eens op het bevriend forum bevestigd dat comfort 2 mailboxen zou hebben



wordt vervolgd Knipogen

mvg
Dus dan mogen we er nog altijd vanuit gaan dat ricy's overzicht klopt ==>> http://community.belgacom.be/posts/3a6bb45f16

waar onder ander staat:











Belgacom Internet Overal (vanaf 16/4/12)StartComfortMaxi
(voorheen:Favorite)
Mailboxen 1
5 aliassen / box
2
5 aliassen / box
4
5 aliassen / box

groetjes,

Elsa
Badge
XENNE

zal het nogmaals overmaken aan de bevoegde diensten

muisje
alvast bedankt, MUISJE

goed weekend

mvg
Eva van Belgacom heeft op bevriend forum nogmaals bevestigd dat comfort maar 1 mailbox heeft



ik denk dat we dit dus als een definitief antwoord moeten beschouwen, blijkbaar loopt de interne communicatie mbt de nieuwe internet abo's wel mank

spijtig

mvg

Reageer