Ik krijg constant mails binnen van de volgende vorm : Mailer-Daemon@gatewayetc.............
Mail Delivery System
Ik kan deze niet blokkeren omdat het tweede deel (@gateway31.etc) steeds verandert. Hoe kan ik deze e-mails tegenhouden.
Ik denk dat ik aan proximus ga vragen om mijn mailbox te verwijderen of te blokkeren. Ik wordt er echt stapelgek van. Heeft er iemand hiervoor een oplossing ?
Het lijkt erop of iemand mijn webmail gebruikt op spam te versturen?
Beantwoord
Mailbox: Mail Delivery System
Beste antwoord door ThomasP
fb647555, wacht nog even tot morgen voor alle zekerheid. De mails die je krijgt zijn het resultaat van (ongewilde) SPAM mails die verstuurd worden vanuit jouw mailbox maar wordt tegengehouden. Mogelijk zit hier een kleine vertraging op en dus kunnen dit nog mails zijn die eigenlijk nog van VOOR je wachtwoord reset zijn.
Ik wil je er ook nog even op wijzen, dat dit meestal het gevolg is van een virus op je computer welke deze SPAM mails verstuurt welke resulteren in deze "Mailer-Daemon@gatewayetc" mails die jij op jouw beurt binnen krijgt. Gezien je account ook reeds staat gevlagd raad ik je ten zeerste aan je computer grondig te laten nakijken en zelfs eventueel te formateren. Zolang je een virus om je computer hebt staan is het nutteloos je wachtwoord te wijzigen gezien je computer dit wachtwoord kan uitlezen uit je mailclient (Windows Live mail, Outlook, etc).
Bekijk origineelIk wil je er ook nog even op wijzen, dat dit meestal het gevolg is van een virus op je computer welke deze SPAM mails verstuurt welke resulteren in deze "Mailer-Daemon@gatewayetc" mails die jij op jouw beurt binnen krijgt. Gezien je account ook reeds staat gevlagd raad ik je ten zeerste aan je computer grondig te laten nakijken en zelfs eventueel te formateren. Zolang je een virus om je computer hebt staan is het nutteloos je wachtwoord te wijzigen gezien je computer dit wachtwoord kan uitlezen uit je mailclient (Windows Live mail, Outlook, etc).
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.