Hey
Toen ik iets wilde betalen via boku kreeg ik de zin 'Uw Proximus account heeft geen aankoopautorisatie' enig idee hoe ik dit weg kan werken?
Bladzijde 1 / 1
hallo,
Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Dat is juist ik probeer een mobiele betaling te doen. En ik heb een privebericht gestuurd.
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.