Skip to main content
Antwoord

M pay activeren

  • October 21, 2017
  • 4 reacties
  • 3235 Bekeken

Hey

Toen ik iets wilde betalen via boku kreeg ik de zin 'Uw Proximus account heeft geen aankoopautorisatie' enig idee hoe ik dit weg kan werken?

Beste antwoord door Martin

staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • October 21, 2017
staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2017
staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:

waar vind ik Diensten sorry als het een beetje domme vraag is, maar ik kan het gewoon weg niet vinden

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 21, 2017
hallo,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?


Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.


Groetjes,

Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2017
hallo,

Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.


Groetjes,

Aziz


Dat is juist ik probeer een mobiele betaling te doen. En ik heb een privebericht gestuurd.
Mvg