Skip to main content
Hey



Toen ik iets wilde betalen via boku kreeg ik de zin 'Uw Proximus account heeft geen aankoopautorisatie' enig idee hoe ik dit weg kan werken?
staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:


staat de activatie normaal via MyProximus -> Diensten -> M-Pay zoals hieronder aangegeven:

waar vind ik Diensten sorry als het een beetje domme vraag is, maar ik kan het gewoon weg niet vinden
hallo,



Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?





Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.





Groetjes,



Aziz
hallo,



Kan je via het onderstaand link je klantrekeningnummer enof gsmnummer in een privébericht even doorsturen? Is het een mobiele betaling dat je wenst te doen?



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.





Groetjes,



Aziz




Dat is juist ik probeer een mobiele betaling te doen. En ik heb een privebericht gestuurd.

Mvg

Reageer