Skip to main content
Beantwoord

Log in MyProximus lukt niet


na een tiental keer proberen (met inloggen, nieuw paswoord,....) nog steeds niet succesvol: na elke poging krijg ik "technical error".

Beste antwoord door sinjoor76

Misschien heeft het hier iets mee te maken?

Upgrade van MyProximus

"Beste bezoeker,

Mobiel verbruik in MyProximus zal niet beschikbaar zijn van 3 september 23u tot 4 september 20u. Herontdek vanaf zondagavond uw MyProximus-omgeving, met nieuwe functionaliteiten en informatie."
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 121 reacties
  • 4 september 2016
Heb je eens met een browser geprobeerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 september 2016
geprobeerd via laptop (google chrome / windows 10), ipad, android phone, ...

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 september 2016
Via Firefox, met gewiste cookies, met uitgeschakelde adblock, privacy badger en ghostery lukt het het bij mij wel.
Ik kan ook MyProximus raadplegen via Edge.
Daar krijg ik wel volgende mededeling over het raadplegen van mobiel verbruik: zie bijlage:

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 4 september 2016
Er is een upgrade van myproximus tot vanavond. Tijdens een upgrade is login niet altijd mogelijk.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • Antwoord
  • 4 september 2016
Misschien heeft het hier iets mee te maken?

Upgrade van MyProximus

"Beste bezoeker,

Mobiel verbruik in MyProximus zal niet beschikbaar zijn van 3 september 23u tot 4 september 20u. Herontdek vanaf zondagavond uw MyProximus-omgeving, met nieuwe functionaliteiten en informatie."

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 september 2016
dat lijkt me inderdaad relevant. Bedankt

Elsa
  • 159 reacties
  • 4 september 2016
Eigenlijk moest dit al lang duidelijk zijn voor iedereen of duidelijk gemaakt worden voor iedereen dat proximus tijdens het weekend onderhoud doet aan hun servers dit is iets dat nu al iedere keer terug ter sprake komt op het forum en dit reeds van sinds het forum al bestaat !?

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 september 2016
En ik log vrolijk in op MyProximus zonder problemen ook vandaag. Go figure.
Eigenlijk snap ik toch dat voortdurend onderhoud op zondag niet zo goed. Wanneer zal iemand die de ganse week werkt en op zaterdag zijn commiskes doet enz. eens op MyProximus gaan kijken? Op zondag misschien?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 4 september 2016
Nagenoeg alle grote IT realeases en IT onderhoudswerken vinden plaats in het weekend, zo ook bij banken bijvoorbeeld. Dit om de hinder voor onze klanten tot een minimum te beperken. In de werkweek is er aanzienlijk meer internetverkeer dan in het weekend.
Fijne zondag nog,
Wim

Elsa
  • 159 reacties
  • 4 september 2016
Dat is inderdaad zo Wim en ook logisch maar hoe maak je dit beter duidelijk aan de prox klanten die van de services gebruikt maak dat is de vraag natuurlijk.

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 september 2016
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik zo een sms met de code
Eenmaal die code ingetypt en nieuw paswoord opgegeven krijg ik gewoon een wit scherm met de text: Er is een technische fout

Elsa
  • 159 reacties
  • 6 september 2016
Bedoel je als je deze methode volgt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 september 2016
ja, dat is de methode die ik probeer.
Ik ben sinds vandaag aangesloten en ik heb eigenlijk zelfs nog geen idee wat nu eigenlijk mijn login is.
Ik heb normaal nooit geen problemen met dit soort dingen maar proximus speelt het toch wel klaar om het heel omslachtig te maken

Elsa
  • 159 reacties
  • 6 september 2016
misschien toch best eens bellen naar de support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of ze u daar kunnen verder helpen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 7 september 2016
Dag Jensd

Best kan je uw klantgegevens doorsturen naar 'Het Proximus Team'


Graag ook met uw klantgegevens zoals bijv. telefoonnummer, klantnr, contactnr.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen