Proximus verstuurt z'n facturen schromelijk laat of GEWOONWEG NIET ! Wat gaat Proximus daaraan doen ?
Ik wacht nog steeds op Document# 110600288461 ! Dit document werd aangemaakt ?? En zal/zou spoedig in
de bus vallen ?? Alles online noemt u de groene oplossing wat uiteraard niet het geval is en wel in tegendeel :
er word minstens evenveel inkt en papier gebruikt Met DIT VERSCHIL , De Klant word opgezadeld met 1.het Administratiewerk 2; Aanschaf PC en i-netverbinding 3. Aanschaf Printer, Papier en Inkt. Als ik niet over dit alles
beschik, tja dan moet ik op zoek, and SO I DID ! Factuur (zie boven Doc#) WERD VOORALSNOG BETAALD OP
DONDERDAG 10 MAART 2011 (05:15u) Kers op de Taart : GISTEREN WERD IK AFGESLOTEN EN GEDWONGEN TOT EEN
" BETALINGSBELOFTE" voor mijn part Het WOORD VAN 2011 ! Braaf als ik ben heb ik deze belofte (iets betalen wat
reeds betaald is) gedaan HELAAS . . GEEN SOELAAS. Géén uitgaand verkeer, NONEWHATSOEVER !
Mijn Advies: Steek de hand ineigen boezem en 'n kleine vorm van compensatie zou in deze niet misplaatst zijn.
Met heel klantvriendelijke groeten,
Patrick Dilen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.