Skip to main content
Proximus verstuurt z'n facturen schromelijk laat of GEWOONWEG NIET ! Wat gaat Proximus daaraan doen ?

Ik wacht nog steeds op Document# 110600288461 ! Dit document werd aangemaakt ?? En zal/zou spoedig in

de bus vallen ?? Alles online noemt u de groene oplossing wat uiteraard niet het geval is en wel in tegendeel :

er word minstens evenveel inkt en papier gebruikt Met DIT VERSCHIL , De Klant word opgezadeld met 1.het Administratiewerk 2; Aanschaf PC en i-netverbinding 3. Aanschaf Printer, Papier en Inkt. Als ik niet over dit alles

beschik, tja dan moet ik op zoek, and SO I DID ! Factuur (zie boven Doc#) WERD VOORALSNOG BETAALD OP

DONDERDAG 10 MAART 2011 (05:15u) Kers op de Taart : GISTEREN WERD IK AFGESLOTEN EN GEDWONGEN TOT EEN

" BETALINGSBELOFTE" voor mijn part Het WOORD VAN 2011 ! Braaf als ik ben heb ik deze belofte (iets betalen wat

reeds betaald is) gedaan HELAAS . . GEEN SOELAAS. Géén uitgaand verkeer, NONEWHATSOEVER !

Mijn Advies: Steek de hand ineigen boezem en 'n kleine vorm van compensatie zou in deze niet misplaatst zijn.

Met heel klantvriendelijke groeten,

Patrick Dilen

ik mag geen lege opmerking plaatsen

Ik mag geen lege opmerking plaatsen

IK MAG GEEN LEGE OPMERKING PLAATSEN

IK MAG GEEN LEGE OPM . . . . . X 500

It's Illegal, against the law en it makes me a criminal

instead of a customer !

TAALGEBRUIK AUB !?!

Ik begrijp uw frustratie ergens wel. Maar de onlinefactuur is écht wel handig. Je kunt zelfs nazien wat nog open staat. En je kunt ook bepaalde posten betwisten "online", waarvan je dan een E-mailbevestiging krijgt. Ook nog de niet gefactueerde kosten kan je er nazien. Belgacom bespaart wel niet op papier met haar bevestigingsbrieven. Maar dat geeft mij altijd wel een veilig gevoel en een houvast voor als er iets misloopt.

Met zulke betwistingen/fouten best naar een Belgacom Center stappen.

beste pat.2123

je moet geen PC enz. kopen - je kan uw factuur vandaag nog steeds via de gewone weg ontvangen. Factuur betalen en betalen is twee. Wellicht was de betalings- en herinneringstermijn donderdag reeds verstreken en werd u bijgevolg onderbroken. Wederindienststelling gebeurd bij ontvangst v d gelden. En om met uw woorden af te sluiten : Steek de hand ineigen boezem

groeten-muisje

Beste Pat.2123,

Uw opmerking is doorgegeven aan Proximus, men kijkt nu u facturatie na.

U krijgt van Proximus of van mij een antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer