Le stream n'est pas disponible actuellement.

  • 24 September 2011
  • 5 reacties
  • 2264 Bekeken

beste

ben eigenlijk vanaf dag 1 gebruiker van tv overal app op android smartphone

vandaag eigenlijk voor de eerste keer wat frustraties opgelopen...

ik was geconnecteerd met mobiele dataverbinding en wou zo de multilive van deze avond bekijken, maar het marcheerde niet echt goed. het beeld deed soms nogal rare sprongen, plots een beeld van paar minuten daarvoor, dan viel het uit en kreeg ik onderstaande foutmelding:



tussen 21H30 en 21H45 kreeg ik de foutmelding echt om de haverklap en was er van multilive nauwelijks nog iets te zien

ik weet nu niet of dit een tijdelijk probleem was, of dat het iets te maken had met mijn mobiele verbinding, super zal die niet geweest zijn, maar op die locatie toch vroeger al probleemloos live gekeken. ik heb ook andere zender proberen bekijken, maar kreeg ook die melding. ik had helaas geen draadloze verbinding ter mijner beschikking om te testen of het daar wel mee zou gaan. maar ik zal de applicatie de komende dagen wat meer gaan testen, ook met WiFi om te zien of ik die foutmelding nog krijg

of heeft iemand toevallig hetzelfde probleem reeds ervaren?

mvg

5 reacties

is duidelijk een fout komende van Belgacom..
Reputatie 2
Badge
Gisteravond op draadloos ook aantal keren onderbreking gehad bij Multilive op iPad.
Benieuwd wat dit gaat geven eens ze 'alle' zenders via TV Overal gaan aanbieden,
en op welke manier je abo gaat kunnen opzeggen indien niet stabiel bevonden.
Reputatie 2
Badge
Ik vermoed dat nu met TVoveral enkel op IOS en android toestellen de belasting van de servers en het netwerk minimaal zal zijn. Benieuwd wat het gaat geven als er meer zenders komen en als het ook op PC gaat draaien. Heeft iemand een idee hoeveel mensen nu al TVoveral gebruiken?
update: al aantal uren op WiFi aan het kijken voorlopig zonder problemen. zal het tijdje opvolgen, kan iets tijdelijk geweest zijn (overbelasting?) of kan aan mobiele verbinding gelegen hebben (non belgacom btw)

mvg
over de "belasting":


TV Overal ("nederlandstalige" versie) staat op nummer 150 van de meeste gedownloade gratis programmas in de apple appstore in Belgie.
150 eh! Het moet bv dingen zoals Solitaire voor laten gaan.

Maw: Johnny, de TV Overal esta ne floppa, wtf

Reageer