Laatste verwittiging aan Belgacom!!!! (software probleem)
Gezien de recente update van de software voor de decoder niets dan problemen veroorzaakt en de Technische Dienst niet kan helpen, vraag ik met aandrang een correcte mededeling te plaatsen op het forum door BELGACOM!!!!!
Nu worden de mensen gewoon van de kast naar de muur gestuurd.
Ik ga niet verder in detail treden over het probleem , daar het reeds werd vermeld in verscheidene topics.
De Ombudsdienst voor Telecom is al op de hoogte van het probleem.
Indien er tegen ten laatste 3 augustus 2012 geen duidelijkeinformatie word verstrekt met alle duidelijk en de stappen die Belgacom onderneemt om dit probleem te verhelpen.
Zal er een onderzoek worden ingesteld door het BIPT en de Ombudsdienst.
Ik gebruik dit forum daar het via de telefoon naar Belgacom toe niet mogelijk is de mensen in de callcenters geraken zelf het noorden kwijt .
Met vriendelijke groeten
Patrick
P.S. ook zal de pers hier uitgebreid over worden ingelicht.
Bladzijde 3 / 3
Zal de reeks maar aanvullen:
Storing op de lijn.Technieker geweest.Downstreamrate terug gebracht van 10000 naar 9000kbps.Upstream in nu 550kbps.Repair profiel.
Een aantal kanalen alleen op 4:3 beeldformaat te ontvangen.Instellingen beeldformaat staan op 16:9.Kan vanaf vandaag geen HD meer ontvangen.
De kanalen van 4:3 beeldformaat konden vroeger wel ontvangen worden op 16:9.(B.V.:CNN,Rai 2 en 3,Bloomberg enz...).
Groetjes,
Daddy.
Storing op de lijn.Technieker geweest.Downstreamrate terug gebracht van 10000 naar 9000kbps.Upstream in nu 550kbps.Repair profiel.
Een aantal kanalen alleen op 4:3 beeldformaat te ontvangen.Instellingen beeldformaat staan op 16:9.Kan vanaf vandaag geen HD meer ontvangen.
De kanalen van 4:3 beeldformaat konden vroeger wel ontvangen worden op 16:9.(B.V.:CNN,Rai 2 en 3,Bloomberg enz...).
Groetjes,
Daddy.
Ja Eric het is een opsomming van problemen die zich voordoen met de nieuwe software Charles, en je kan moeilijk ontkennen dat ze niet bestaan wat je natuurlijk aanhaalt van TN dat is inderdaad ook waar want dat het op een ander altijd beter is dit klopt in dit geval toch niet.
Als BGC daar werk van maakt of laat maken om die bugs in korte tijd eruit te halen dan is het voor mij ook in orde hoor.
Groetjes, Elsa
Als BGC daar werk van maakt of laat maken om die bugs in korte tijd eruit te halen dan is het voor mij ook in orde hoor.
Groetjes, Elsa
sorry, maar ik begrijp deze heisa niet, bij mij (in de Kempen) werkt alles zo goed als perfect, op een paar klein akkefietjes na, als je dan de problemen hoort van buren die in conflict zitten met telenet, mag ik mij ferm gelukkig prijzen!!
Ter info hieronder vind je andere links naar posts op dit forum die handelen over problemen
met de nieuwe software "Charles" die recent op de Belgacom V4 decoders geinstalleerd werd.
Nog andere bevindingen omtrent charles in andere posts:
met de nieuwe software "Charles" die recent op de Belgacom V4 decoders geinstalleerd werd.
Andere Posts Omtrent de nieuwe Interface 'Charles' |
• " Nieuwe aanpassingen decoder V4. " hier heeft Sinjoor (en nog vele anderen) al zijn bevindingen gepost . ☞ https:///posts/d4f62d420c" rel="nofollow |
• "BelgacomTV krijgt nieuwe functies" ☞ https:///posts/f05b9c9c12" rel="nofollow |
• Update belgacom TV ☞ https:///posts/cc694e99ea" rel="nofollow |
• ☞ https:///posts/21c1d63d59" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞https:///posts/0ab064200b" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///posts/fce4820447" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///posts/cdadabd1e5" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///posts/2c73316b0b" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///comment/76316" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///posts/bffca2cf3a" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ https:///posts/6c0083c977" rel="nofollow" target="_blank |
• ☞ End |
Nog andere bevindingen omtrent charles in andere posts:
- https:///comment/76593" rel="nofollow
- https:///comment/76599" rel="nofollow
Inderdaad deze update werd veel te vroeg gelanceerd. Maar werkt perfect in Wallonië en Brussel. ( ben niet een persoon dat iets heeft tegen anderstaligen voor alle duidelijkheid)
Een downgrade naar de oude software is niet mogelijk. Ze hebben veel geld en tijd in de nieuwe software gestoken en ze weigeren een downgrade, alsook te bekennen dat er bugs in zijn .
Ik heb meerdere tests gedaan en die doorgegeven aan de experten van Belgacom.
Doch willen ze niet afwijken van deze update die door een externe firma is gemaakt en waar Belgacom zwaar in heeft geinvesteerd.
Aan allen die problemen hebben met de nieuwe software op de decoder gelieve het in de topic te melden !!!!!!
De ombudsdienst voor telecom en het BIPT volgen de topic ook.
Hoe meer klachten des te sterker we staan als klant om Belgacom te dwingen om een oplossing te vinden.
MVG,
Patrick
Een downgrade naar de oude software is niet mogelijk. Ze hebben veel geld en tijd in de nieuwe software gestoken en ze weigeren een downgrade, alsook te bekennen dat er bugs in zijn .
Ik heb meerdere tests gedaan en die doorgegeven aan de experten van Belgacom.
Doch willen ze niet afwijken van deze update die door een externe firma is gemaakt en waar Belgacom zwaar in heeft geinvesteerd.
Aan allen die problemen hebben met de nieuwe software op de decoder gelieve het in de topic te melden !!!!!!
De ombudsdienst voor telecom en het BIPT volgen de topic ook.
Hoe meer klachten des te sterker we staan als klant om Belgacom te dwingen om een oplossing te vinden.
MVG,
Patrick
Het is wél duidelijk dat ze die Charles-interface véél te vroeg hebben gepusht, zonder voldoende uit te testen in een beperkte groep. Het zou voldoende zijn die mensen die er veel last van hebben de mogelijkheid te geven te kiezen voor een downgrade naar de vorige interface. Momenteel vind ik vooral de gebreken met de online TV-gids (geen doorstroming naar de decoder) vervelend, dus vooral de problemen met de nPVR-opnames.
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.