Effe mijn hart luchten.
Ik neem in jaren eens contact op met de klantendienst. Wil iemand aan de lijn krijgen maar toch niet evident om de juiste weg te vinden.
Nog eens opnieuw bellen. Krijg iemand aan de lijn, doe mijn volledige uitleg en moet dan toch even doorverbonden worden met iemand van de technische dienst. Nog even mijn uitleg doen ...
Probeert mij te helpen, lukt niet en moet mij even doorverbinden met iemand anders.
Begin mijn uitleg, wordt heel onvriendelijk onderbroken en krijg kortaf de vraag waar ik precies online ben? My Proximus? Ik antw ja. Dan moet ik uw vast nummer hebben zegt hij. Ik laat weten dat ik geen vast nummer heb. Dat staat op uw factuur. Heel kortaf. Ik heb geen factuur bij de hand meneer. Waar kan ik dit online het snelste vinden?
Dan zegt hij kortaf, ik kan u niet helpen. U moet naar het 0800 bellen en op de klantendienst uw vast nummer vragen en zonder ik kon antwoord, boenk telefoon dicht.
Ja, 15 min getelefoneerd, geen stap verder en daarnaast nog eens heel erg aangedaan over de onbeschofte reacties van die telefonist !!!
Ongehoord !!!
Ik ben al 20j klant bij proximus maar ik verwacht en klantendienst die luistert, mij helpt en vooral vriendelijk is.
Ik ben hier echt niet mee gediend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.