Klantendienst

  • 31 May 2017
  • 5 reacties
  • 868 Bekeken

Effe mijn hart luchten.
Ik neem in jaren eens contact op met de klantendienst. Wil iemand aan de lijn krijgen maar toch niet evident om de juiste weg te vinden.
Nog eens opnieuw bellen. Krijg iemand aan de lijn, doe mijn volledige uitleg en moet dan toch even doorverbonden worden met iemand van de technische dienst. Nog even mijn uitleg doen ...
Probeert mij te helpen, lukt niet en moet mij even doorverbinden met iemand anders.
Begin mijn uitleg, wordt heel onvriendelijk onderbroken en krijg kortaf de vraag waar ik precies online ben? My Proximus? Ik antw ja. Dan moet ik uw vast nummer hebben zegt hij. Ik laat weten dat ik geen vast nummer heb. Dat staat op uw factuur. Heel kortaf. Ik heb geen factuur bij de hand meneer. Waar kan ik dit online het snelste vinden?
Dan zegt hij kortaf, ik kan u niet helpen. U moet naar het 0800 bellen en op de klantendienst uw vast nummer vragen en zonder ik kon antwoord, boenk telefoon dicht.
Ja, 15 min getelefoneerd, geen stap verder en daarnaast nog eens heel erg aangedaan over de onbeschofte reacties van die telefonist !!!
Ongehoord !!!
Ik ben al 20j klant bij proximus maar ik verwacht en klantendienst die luistert, mij helpt en vooral vriendelijk is.

Ik ben hier echt niet mee gediend!

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Je kan best hier via de medewerkers werken of via het proximus team.
Bedoel je chatten met een medewerker van proximus? Kan dat?
Reputatie 7
Badge +6
Piscador,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,
Wim
Reputatie 6
Badge +4
Hi,

Oei.. die was dus met verkeerde been uit bed gestapt en heeft dringend een opleiding phoneskils dus nodig

mijn excuses daarvoor

ter info:

we zijn buiten telefonische bijstand bereikbaar via dus social media: facebook, twittern forum..

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Op onze support site

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_internet_in/particulieren/support/internet/internet-thuis.html

kan je vele antwoorden op vragen vinden en komt een medewerker online voor chat.

Maar belangrijkste is..

wat is je probleem exact? Misschien kan ik je verder helpen?

Mvg sabine
Reputatie 4
Badge +1
Wie is met het verkeerde been uit bed gestapt? Ja, ik was namelijk vrij vroeg uit de veren deze morgen. 5 uur ongeveer.🤓

Reageer