KLACHT. GEEN MOGELIJKHEID TOT COMMUNICATIE. GELIEVE CONTACT OP TE NEMEN!
Ik ben hier nu al meer dan een maand mee bezig. In eerste instantie werden we klant via Astel met die verstande dat we kostenloos binnen een bepaalde tijd konden opzeggen. We hebben dat dan ook getracht te doen, via mail en telefoon naar zowel Astel als Proximus. Ondanks de vele pogingen stond de monteur dan toch niet 1, maar wel 3 x voor onze deur. Uiteindelijk belde iemand van Proximus, en ik werd al helemaal blij dat ik eindelijk!!! een normaal iemand aan de lijn had, die het zou 'regelen'. Wat schetst gisteren mijn verbazing. Eerst ontvang een rekening van 59 euro voor laat afzeggen terwijl ik ruim binnen de periode zat, 2 minuten laten ontvang ik een melding wanneer de installatiemonteur langs zal komen. HOE IN HEMELSNAAM IS DIT MOGELIJK?? Dus ik probeer te bellen, heel menu doorgelopen, word ik gewoon OPGEHANGEN! Werkelijk? Wie o wie gaat me nu dan eindelijk helpen om van deze onzin af te komen? Het staat buiten kijf dat ik die rekening niet ga betalen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.