KLACHT. GEEN MOGELIJKHEID TOT COMMUNICATIE. GELIEVE CONTACT OP TE NEMEN!

  • 7 June 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Ik ben hier nu al meer dan een maand mee bezig. In eerste instantie werden we klant via Astel met die verstande dat we kostenloos binnen een bepaalde tijd konden opzeggen. We hebben dat dan ook getracht te doen, via mail en telefoon naar zowel Astel als Proximus. Ondanks de vele pogingen stond de monteur dan toch niet 1, maar wel 3 x voor onze deur. Uiteindelijk belde iemand van Proximus, en ik werd al helemaal blij dat ik eindelijk!!! een normaal iemand aan de lijn had, die het zou 'regelen'. Wat schetst gisteren mijn verbazing. Eerst ontvang een rekening van 59 euro voor laat afzeggen terwijl ik ruim binnen de periode zat, 2 minuten laten ontvang ik een melding wanneer de installatiemonteur langs zal komen. HOE IN HEMELSNAAM IS DIT MOGELIJK?? Dus ik probeer te bellen, heel menu doorgelopen, word ik gewoon OPGEHANGEN! Werkelijk? Wie o wie gaat me nu dan eindelijk helpen om van deze onzin af te komen? Het staat buiten kijf dat ik die rekening niet ga betalen.

3 reacties

Je kan altijd een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Verder als louter info geef ik je de mogelijkheden mee op welke manieren Proximus te contacteren valt:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Dank je Martin, ik heb reeds getracht te bellen, maar wordt opgehangen. De chat link, komt niet uit op een chat mogelijkheid. Gemaild heb ik al tig keer. Ik heb nu idd een privebericht gestuurd. Ben benieuwd.
Groet Tamara

Reageer