KAN MIJN EMAILS NIET MEER OPENEN

  • 19 May 2012
  • 12 reacties
  • 11280 Bekeken

Ik kan wel inloggen op mijn email, maar jammer genoeg kan ik niets doen. Emails openen niet, kan ze niet verwijderen, kan niet naar contacten gaan ....

Stilaan krijg ik genoeg van het gebruik van de Proximus e services. Ik heb al een aantal contacten overgezet naar gmail, want dit is niet meer werkbaar. Hoe vaak zijn de services niet toegankelijk en nu kan ik mijn mail weer niet lezen. Weet iemand raad ?

Bedankt !

12 reacties

bedoel je dat je uw e-mail niet meer kan lezen via de website => https://webmail.skynet.be/

of via een mailclient programma op je pc/laptop.


Elsa

Sorry het is dus op mijn laptop
Als je op je laptop surft naar => https://webmail.skynet.be/" rel="nofollow

kijk een of je dan alles doen wat je wilt?

Als dit zo is moet het ergens gezocht worden in je mailclient programma die je gebruikt op je laptop, krijg je foutmeldingen of zo iets?

Elsa
Dat werkt niet, want ik heb een proximusadres, geen skynet.

Kristel

Inderdaad Kristel 'k ben eens gesurft naar https://admit.proximus.be en daar ingelogd met proximus loginnaam en paswoord;

dam mail lezen / schrijven aangeklikt, daar zie ik mijn mails staan maar inderdaad je kan ze niet lezen en ook geen aanmaken.

Dus zoals je zegt je kan niks doen.

Duidelijk dat er iets verkeer is met hun e-sevices van proximus.

Elsa
Zoals zo vaak ... het is echt constant miserie. Weet jij of Eva van dit forum hulp biedt of moet ik weer een tiental keer gaan bellen ?

Alvast bedankt voor je hulp.

Kristel
Als je op je laptop surft naar => https://webmail.skynet.be/" rel="nofollow en daar in het invoervak @skynet.be de naam verandert in @proximus.be

dan werkt het wel en kan ik wel mijn mails lezen enz .....


probeer dit eens,


groetjes,

Elsa
nee dat werkt niet. Ik kan zelfs niet inloggen dan ....
Best een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Bedankt. Hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden.
Weet iemand hoe lang het duurt vooraleer Eva reageert ? Ik kan nu al 4 dagen geen mail meer lezen en dat wordt stilaan problematisch.
Dan kan je best ook nog eens gratis bellen naar de klantendienst 0800 22 800.

meld er zeker ook bij dat het niet werkt via "webmail.skynet.be"


Elsa

Reageer