Vraag

Kan film die vanavond speelt niet opnemen & help functie werkt niet

  • 13 August 2016
  • 44 reacties
  • 756 Bekeken

Reputatie 1
Hey,

Ik ben tamelijk nieuw bij Proximus, dus ben niet zeker of ik in het juiste subforum zit met mijn vragen.

Vanavond speelt op 2BE HD Fast&Furious Tokyo Drift. Als ik in de tv gids deze film selecteer en ik druk op opnemen gebeurt er niets, de film komt niet bij mijn geplande opnames te staan. Het is enkel bij deze film op het HD kanaal, andere programma's kan ik wel programmeren. Ik heb een Samsung Full HD LED SMART TV.

Ik heb net de demovideo "Ontdek Proximus TV" bekeken op m'n tv, op het einde van het filmpje wordt er vermeldt dat als je een gebruiksaanwijzing wilt lezen je op de knop HELP op de afstandsbediening moet duwen. Als ik hierop duw gebeurt er niets, ook niet na herhaaldelijk duwen.

44 reacties

Reputatie 1
Dank u. lijnnummer is 016228420

Maar voor vanavond geef ik het op, nu moet ik absoluut vertrekken. Ik ben ondertussen al 3 uur aan het wachten op een oplossing die er maar niet komt.

Goedenavond en reeds bedankt aan marleen en elsa voor de tips, spijtig genoeg was dit niet voldoende 😞
Reputatie 1
Sayagata

Ik ben even je lijn aan het nakijken en alles ziet er wel goed uit. geen problemen op gebied van verbinding of software dus normaal zou het je moeten lukken om deze film op te nemen

Ik ben nu even aan het nakijken of andere klanten hier ook al een probleem mee gemeld hebben, er kan mogelijk een probleem zijn met de programmatie hiervan, al is die kans klein

ik probeer het nog een laatste maal, maar dan ben ik echt wel weg
Reputatie 7
Badge +6
Sayagata

Ik ben even je lijn aan het nakijken en alles ziet er wel goed uit. geen problemen op gebied van verbinding of software dus normaal zou het je moeten lukken om deze film op te nemen

Ik ben nu even aan het nakijken of andere klanten hier ook al een probleem mee gemeld hebben, er kan mogelijk een probleem zijn met de programmatie hiervan, al is die kans klein

Hier geen probleem om de film op te nemen.
Reputatie 1
HIER WERKT HET NOG STEEDS NIET!!!
ik heb nu 2BE HD opgezet, op mijn afstandsbediening op REC gedrukt om vannacht als ik terugkom het opnemen stop te zetten, hopelijk wordt het volgende programma, de film, dus ook opgenomen en kan ik later kijken. Sorry om jullie servers te flooden met de opnametijd die ik toch niet zal bekijken, namelijk al de uren die volgen na de film...
Reputatie 7
Badge +4
is het mogelijk om te laten weten of de opname dan gelukt is ?

Ik zou hiervoor dan een ticket wel aanmaken naar ons engineering team, aangezien ik geen reden zien van waarom de opname niet bij je lukt
Reputatie 1
heb het einde van het vorig programma kunnen opnemen, alsook het begin van de film, dan werd de opname stilgezet.
Ik had voor m'n vertrek alsnog geprobeerd de film te programmeren op het SD-kanaal, maar ook dat lukte niet meer.
Zal de film dan maar illegaal moeten downloaden, zodat ik de film toch volledig kan zien..
Proximus kan daar ook voor zorgen dat je die film kunt bekijken
via TV replay gaat het waarschijnlijk niet
Reputatie 1
is het mogelijk om te laten weten of de opname dan gelukt is ?

Ik zou hiervoor dan een ticket wel aanmaken naar ons engineering team, aangezien ik geen reden zien van waarom de opname niet bij je lukt

hoe maak ik zo'n ticket aan?
door een privébericht te sturen dan zullen zij een ticket aanmaken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 1
dat had ik gisteren al gedaan nadat je dit zei, heb van 'het team' hier echter geen reactie op gekregen 😞
in 't weekend bijna nooit en morgen feestdag mss best maandag eens terug versturen ter herinnering
Reputatie 1
Vanuit België

0800 22 800gratis
Vanuit het buitenland

+32 475 15 60 00
Openingsuren

Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv en internet)
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur

Super service gekregen op zaterdag.. tweemaal dat er zomaar wordt afgelegd toen ik terug belde omdat het probleem nog niet verholpen was, der is e verschil in ni willen helpen en ni kunnen helpen.
denk dat er tijdens de vakantieperiode ook wel stagairs in dienst genomen worden, 'k heb mij in mijn binnenste ziek gelagen in 't weekend toen ik uitleg vroeg in een proximus winkel i.v.m. met de swipebox, maar ik had er op den duur compassie mee, ze kunnen er tenslotte niks aan doen want is ook onmogelijk dat ze reeds van alles op de hoogte zouden zijn, dus 't is zeker geen steen dat ik gooi, maar het was wel fantastisch hoe ze zich uit de slag trok en 't was nog leuk ook, er is dan wel een oude rat in 't vak er tussen gesprongen want die had blijkbaar het gesprek mee gevolgd 😉
Reputatie 7
Badge +6
Een goede raad, vraag het anders morgen, dinsdag, eens op Twitter, daar zal men je nog het vlugst kunnen helpen. Nu, allicht reageert men hier morgen ook opnieuw, want de medewerker hier kon toen niet verder, omdat je moest vertrekken, als ik me goed herinner. Enfin, het is nog maar eens een tip. :8
Reputatie 1
thx, dan wacht ik tot morgen 🙂 twitter gebruik ik niet
Reputatie 7
Badge +6
thx, dan wacht ik tot morgen 🙂 twitter gebruik ik niet
Ik ook niet, tot ik bij Proximus kwam. 🆒 Sorry, flauw grapje. Ik heb geen reden tot klagen.
Reputatie 1
En plots staat de film bij mijn opnames , wel niet de HD-versie maar tis beter dan niets e 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Sayagata ,

Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst.

Van zodra ik meer weet laat ik je hier iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 1
als dit probleem zich nogmaals voordoet verwacht ik een nieuwe box & decoder, mijn inziens kan het echt niet dat deze toestellen na slechts 2 weken gebruik foutief werken..

Reageer