Je trouw beloond (zie Ziggo)


Reputatie 7
Badge +1
Geen inspiratie? Komaan, jullie hebben heus wel geweldig ideeën 😉 .
- Is de support pagina perfect zoals ze nu is?
- Wat verwacht je meer van deze pagina?
- Zijn er onderwerpen die ontbreken?
- Is de huidige vormgeving overzichtelijk en leesbaar?
- ...

En laat nu jullie input maar komen 💪🏻 🤞


Ziet er op zich niet slecht uit. Heb als bijlage een van Ziggo bijgedaan. Misschien een mix PX/Ziggo.
Wat ik mis is de oude formules, Internet Comfort etc. Heel veel mensen gebruiken dit nog.
Denk ook dat Je Trouw Beloond aan een andere opzet nodig is zodat alle klanten hier van kunnen genieten.
Voorbeeld KPN Compleet of het nieuwe Ziggo/Vodafoon in Nederland. Hoe meer je hebt hoe meer je beloond wordt.
Klantendag is hooguit voor 30000 klanten terwijl PX er meer als een miljoen heeft. Dan heeft elke klant wat.
Als je jezelf niet aanmeld bij de Premium club heb je niets, dit moet PX eigenlijk automatisch doen indien je klant wordt.


17 reacties

Reputatie 3
Badge
Geen inspiratie? Komaan, jullie hebben heus wel geweldig ideeën 😉 .
- Is de support pagina perfect zoals ze nu is?
- Wat verwacht je meer van deze pagina?
- Zijn er onderwerpen die ontbreken?
- Is de huidige vormgeving overzichtelijk en leesbaar?
- ...

En laat nu jullie input maar komen 💪🏻 🤞


Ziet er op zich niet slecht uit. Heb als bijlage een van Ziggo bijgedaan. Misschien een mix PX/Ziggo.
Wat ik mis is de oude formules, Internet Comfort etc. Heel veel mensen gebruiken dit nog.
Denk ook dat Je Trouw Beloond aan een andere opzet nodig is zodat alle klanten hier van kunnen genieten.
Voorbeeld KPN Compleet of het nieuwe Ziggo/Vodafoon in Nederland. Hoe meer je hebt hoe meer je beloond wordt.
Klantendag is hooguit voor 30000 klanten terwijl PX er meer als een miljoen heeft. Dan heeft elke klant wat.
Als je jezelf niet aanmeld bij de Premium club heb je niets, dit moet PX eigenlijk automatisch doen indien je klant wordt.



Dank je voor de feedback.
Ik heb de vraag doorgespeeld naar onze PremiumClub expert. Met de vraag waarom nieuwe klanten niet automatisch loyalty klant worden. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +1
Geen inspiratie? Komaan, jullie hebben heus wel geweldig ideeën 😉 .
- Is de support pagina perfect zoals ze nu is?
- Wat verwacht je meer van deze pagina?
- Zijn er onderwerpen die ontbreken?
- Is de huidige vormgeving overzichtelijk en leesbaar?
- ...

En laat nu jullie input maar komen 💪🏻 🤞


Ziet er op zich niet slecht uit. Heb als bijlage een van Ziggo bijgedaan. Misschien een mix PX/Ziggo.
Wat ik mis is de oude formules, Internet Comfort etc. Heel veel mensen gebruiken dit nog.
Denk ook dat Je Trouw Beloond aan een andere opzet nodig is zodat alle klanten hier van kunnen genieten.
Voorbeeld KPN Compleet of het nieuwe Ziggo/Vodafoon in Nederland. Hoe meer je hebt hoe meer je beloond wordt.
Klantendag is hooguit voor 30000 klanten terwijl PX er meer als een miljoen heeft. Dan heeft elke klant wat.
Als je jezelf niet aanmeld bij de Premium club heb je niets, dit moet PX eigenlijk automatisch doen indien je klant wordt.



Dank je voor de feedback.
Ik heb de vraag doorgespeeld naar onze PremiumClub expert. Met de vraag waarom nieuwe klanten niet automatisch loyalty klant worden. Ik hou je op de hoogte.


En de rest, wat ik mis, andere opzet van Je Trouw Beloond ?
Reputatie 3
Badge
En de rest, wat ik mis, andere opzet van Je Trouw Beloond ?
Nu krijg je punten bij je verjaardag.
En als je factuur betaald is. Hoe groter de factuur hoe meer punten. Dus hoe meer producten, hoe meer punten.
Alle regels ken ik niet maar dit heb ik ook aan de loyalty expert gevraagd.
Reputatie 7
Badge +1
Nu krijg je punten bij je verjaardag.
En als je factuur betaald is. Hoe groter de factuur hoe meer punten. Dus hoe meer producten, hoe meer punten.
Alle regels ken ik niet maar dit heb ik ook aan de loyalty expert gevraagd.

Nee dit is niet wat ik bedoel. Heel het puntensysteem afschaffen en ook de klantendag. Van de klantendag kunnen hooguit 30000 van de meer dan 1 miljoen klanten van genieten. Veel klanten kennen het puntensysteem ook niet. Je moet naar iets gaan in de trend zoals KPN Compleet en Ziggo/Vodafone in Nederland. Hoe meer producten hoe meer je krijgt. Zoals gratis sportkanalen, filmzenders, kortingen etc.
Dan kan elke klant hier van mee genieten. Nu ook krijgen klanten een reductie van € 5 per maand klantenkorting terwijl veel trouwe klanten niets krijgen. Vind dat elke klant gelijk behandeld moet worden.
Reputatie 5
Badge +1
Nee dit is niet wat ik bedoel. Heel het puntensysteem afschaffen en ook de klantendag. Van de klantendag kunnen hooguit 30000 van de meer dan 1 miljoen klanten van genieten. Veel klanten kennen het puntensysteem ook niet. Je moet naar iets gaan in de trend zoals KPN Compleet en Ziggo/Vodafone in Nederland. Hoe meer producten hoe meer je krijgt. Zoals gratis sportkanalen, filmzenders, kortingen etc.
Dan kan elke klant hier van mee genieten. Nu ook krijgen klanten een reductie van € 5 per maand klantenkorting terwijl veel trouwe klanten niets krijgen. Vind dat elke klant gelijk behandeld moet worden.


Dag Antoon1, niet echt gelinked met support pagina wat oorspronkelijk de bedoeling was 😉, je begrijpt dat dit niet zo makkelijk aan te passen is. Maar jouw idee noteren we zeker!

Ok, back on topic now ☺️
Reputatie 7
Badge +1
Nee dit is niet wat ik bedoel. Heel het puntensysteem afschaffen en ook de klantendag. Van de klantendag kunnen hooguit 30000 van de meer dan 1 miljoen klanten van genieten. Veel klanten kennen het puntensysteem ook niet. Je moet naar iets gaan in de trend zoals KPN Compleet en Ziggo/Vodafone in Nederland. Hoe meer producten hoe meer je krijgt. Zoals gratis sportkanalen, filmzenders, kortingen etc.
Dan kan elke klant hier van mee genieten. Nu ook krijgen klanten een reductie van € 5 per maand klantenkorting terwijl veel trouwe klanten niets krijgen. Vind dat elke klant gelijk behandeld moet worden.


Dag Antoon1, niet echt gelinked met support pagina wat oorspronkelijk de bedoeling was 😉, je begrijpt dat dit niet zo makkelijk aan te passen is. Maar jouw idee noteren we zeker!

Ok, back on topic now ☺️


Steven, prima gedaan. Hopen dat klanten gaan reageren of ze een andere invulling willen van "Je trouw beloond"
Reputatie 7
Badge +3
Antwoord ontvangen op je vraag ivm NPO-zenders :

"We hebben nog altijd de bedoeling om dit voor de zomer te doen"

dus ... hoop doet leven....
Reputatie 7
Badge +1
Antwoord ontvangen op je vraag ivm NPO-zenders :
"We hebben nog altijd de bedoeling om dit voor de zomer te doen"
dus ... hoop doet leven....

Hallo Tina,

Bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +1
Afgelopen weekend. Bij KPN konden alle klanten de wedstrijd Vitesse-Feijenoord zondag gratis volgen. Bij Ziggo de wedstrijd
Real Madrid-Barcelona gratis te volgen. En wanneer begint PX met zoiets, gratis wedstrijd of film etc voor al hun klanten.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Antoon1,

Er was een actie bij de laatste 2 speeldagen voor de start van de play offs.

zie bericht:

Mis op zaterdag 04/03 en zondag 12/03 niets van de laatste twee speeldagen van de strijd voor de play-offs, die zich boeiender dan ooit aankondigt. Voor de gelegenheid heeft Proximus beslist zijn speerpuntprogramma 'Multi Live' gratis beschikbaar te stellen. Daarvoor spreekt het met al zijn tv-klanten af op kanaal 700.

Voor het moment is er niets kenbaar over gratis wedstrijden.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antoon1,
Er was een actie bij de laatste 2 speeldagen voor de start van de play offs.
zie bericht:
Mis op zaterdag 04/03 en zondag 12/03 niets van de laatste twee speeldagen van de strijd voor de play-offs, die zich boeiender dan ooit aankondigt. Voor de gelegenheid heeft Proximus beslist zijn speerpuntprogramma 'Multi Live' gratis beschikbaar te stellen. Daarvoor spreekt het met al zijn tv-klanten af op kanaal 700.
Voor het moment is er niets kenbaar over gratis wedstrijden.
Groetjes,
Joël

Beste Joel,
Bedankt. Helaas niet gezien. Hoe kan ik dit wel te weten komen ?

Mvg, Antoon
Dag Antoon,

We kondigen dit altijd aan via het hoofdmenu van de interface.
Of ook nog via de nieuwsbrief wordt dit ook vermeld.

Mvg,
Koen
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Koen,

Bedankt. Zal er op letten. Joel sprak Over kanaal 700, maar dat is toch Franstalig. Daar kijk ik nooit na. Waar staat dan het hoofdmenu van de interface.

Mvg, Antoon
Reputatie 3
Badge +1
Hoe wordt trouwens bepaald wie die €5,- korting krijgt? Twee jaar terug kreeg ik deze ineens, 1 jaar €5,- per maand
Ben nog steeds trouwe klant (met nog steeds hetzelfde pakket ) maar krijg nu geen korting .... hoe zit dat?
Reputatie 6
Badge +3
Bellen dan krijg je een korting, voor 6 maanden. Dan nog eens bellen...
Reputatie 7
Badge +1
Krijg nu ineens sinds mei een korting van € 5. Al 2 maanden nu. Hoop ook voor 1 jaar. Ben al lang trouwe klant.
Reputatie 3
Badge +1
Na mijn vraag hier op het forum krijg ik ineens weer korting ...

Reageer