internet overal dringend oplossing graag


 beste,

Ik heb mijn gratis sim kaart besteld van belgacom , en gebeldt voor activatie
Ze zegt aan telefoon een paar uur voor activatie maar al 3 dagen probeer ik op internet
Te gaan met die kaart op mijn smartphone en krijg geen internet?????!!!!


Wat moet ik doen????


Stuur snel terug aub

Mvg !!!

13 reacties

Ben Intenet klant sinds 2001.In 2007 Bgacom pack ADSL GO tel.+internet aangeschaft, de modem was Thomson Speedtouch 536 erbij(niet echt geschikt bleek darna,

maar met de Software en aanpassing daarna had ik Internet LAN, deed verder met Wizard, was OK(wel 2 handelingen steeds voor ik Internet had)

Over enkele maanden kon ik op mijn e-service niet wegens werken ,dan 2 dagen zonder internet,de software ADSL GO die ik had werkte niet meer

bij hersinstalleren,(had dit al gedaan en was ok bij herstelling PC) Dachtmisschien ? normaal?want werd al Favorite !

Belgacom ,herkende de modem niet meer, op mijn factuur was dit al lang als FAVORITE gefact. alles bleef hetzelfde, maar mijn e-service was nooit aangepast ,ik moest dus via Window wizard verbinding maken terug.Alles manueel inzetten..had nog alle gegevens genoteerd.Bleek hetzelfde maar..trager

Het was onstabiel en schreef ervoor, ze vonden niets aan de lijn :)Anders technieker?

Nu terug zonder enige verwittiging(noch schriftelijk, noch via mail) en omdat ik problemen had van traag internet ging ik op e-service,

was er onlangs nog op geweest en zag terug wijziging, totaalvernieuwd site en heb Internet Overal staan , bij mijn produkten!!???Heb wel een caste modem!

Ik las alles Facq enz, want geen contact overbezet 😉 en dus ook dat :Favorite Maxi werd en er niets zou veranderen?!na veel lezen en opzoeken:eindelijk!!

Heel klein onderaan: klanten die geen draadloze modem hadden mochten die dan Gratis gaan halen in een winkel?Deden wij, vriendelijke ontvangst.

Nog vragen voor ik eraan begin met de uitleg die tamelijk duidelijk is:)Blijven de gegeven die ik per brief kreeg als internet klant 2007 als de gebruikersnaam en dit paswoord voor installatie?

Mijn modem zit nu naast Pc in afgesloten kast, mag dat ook met deze? Die modem moet dus ook met Ethernet kabel verbonden worden??

En als laatste: het paswoord voor de modem te beveiligen zou 8 tot 63 tekens mogen hebben, er staat een paswoord op de modem,is het deze die je moet gebruiken of? wijzigen of mee starten en verder aanvullen?

Als ik de sim kaart nu niet nodig heb moet ik die bestellen, blijft het geldig?Of kan dit altijd gratis later?

Hopelijk geven deze antw. ook hulp aan anderen.Met vriendelijke groeten en hopend op een stabiel en vlugger Internet.
Wou even melden, vond al een oplossing op Modem BBox 2 .De modem heeft een stikker beveiligd en dus zal het paswoord die erop sta onderaan normaal voldoende zijn!

Zou graag vandaag of morgen modem installeren, maar liever goed voorbereid.
Op ricy's blog kan je wat uitleg vinden omtrent modem beveiliging :http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox2wifibeveiligen

Hieronder heb ik een stuk eruit gekopieerd:


Bij de nieuwste BBOX2 is de wifi beveiligd (WPA/TKIP)
met een standaard sleutel die onderaan de modem staat.
Heb je achteraf zelf de wifi beveiliging verandert dan zal
die bij een factoryreset terug op de standaard waarde komen te staan.

Elsa

je bent uiteraard niet verplicht die gratis simkaart om op 3G te surfen aan te vragen...je kan deze ten alle tijde bestellen

mvg
 xenne


Nja ik heb hem nu toch he maar waarom werkt ij nie op 3g????


Stuur terug aub

Mvg
ik begrijp je vraag niet jasonb... je hebt reeds een simkaart in uw bezit??

mvg
 ja zo een sim kaart van belgacom zelf

Waar ge alleen die 3g kunt gebruiken maar het werkt niet
oké, misverstand....

ivm die sim... ik heb er ook zo één ontvangen, en deze werkte ook niet


is ondertussen okay, na een telefoontje of 10, en minuten geduld met muziekjes, ben ik op de juiste man gevallen, die meteen doorhad wat het probleem was
die simkaart online besteld zeker ? zei hij... eh ja, want in de belgacomshop konden ze me er geen geven... er is daar iets fout mee. geef me eens opnieuw het nummer en ik zal het opnieuw activeren. binnen de vijf minuten kon ik op internet. en ik zie in HELLO applicatie mijn verbruik. beb wel geen 250MB , maar 191MB omdat het niet begin van de maand is maar bon. dit ter info, dus als je zo'n kaartje online besteld, grote kans dat het niet meteen zal werken om te surfen

succes

mvg
Ahn ok merci

Maar wat moet ik dan doen???


Stuur terug aub

Mvg 
bellen naar 6000 en hopen dat je de juiste man/vrouw aan de lijn krijgt die het meteen kan activeren

succes

mvg
 ok bedankt

Ik kan ook op mijn brief naar die nummer bellen

Vo problemen???


Stuur terug

Mvg
maakt niet uit welke je nummer je belt, ooit krijg je wel iemand aan die lijn die zal weten wat er loos is en het meteen zal fixen

sorry voor het ongemak

mvg
 ok bedankt


Hopelijk krijg ik een goei aan de lijn die da fixt of in belgacom center ?!

Reageer