Internet Maxi zonder vaste lijn snelheden?

  • 14 December 2013
  • 1 reactie
  • 576 Bekeken

  • Apprentice
  • 9 reacties

Beste,





Wordt het niet eens hoog tijd dat de 'geweldige' snelheden die maar op en top tevoorschijn getoverd worden op het grote scherm ook daadwerkelijk aan de klant gebracht worden. Er wordt nu al jaren met mijn voeten gespeeld en ik ben het zowat meer dan beu. Elke maand €46.20 betalen voor een miezerige 3.7Mbps snelheid terwijl 2 straten verder men wel een leuke 30Mbps of meer heeft. Straks kan ik meer met mijn gsm via 3G of 4G dan gewoon modeminternet. Gewoonweg belachelijk!!! Weeral eens een goed voorbeeld van belgisch ondernemen!


Kabel hier, geen kabel daar? Het is gewoon een geldklopperij zoals al zoveel keer is aangehaald. Al jarenlang klant, telkens zever in pakskes krijgen van idioten die nog niet eens weten hoe een pc werkt, laat staan een scherm aanzetten in die stomme 'shops'.


Na heel wat gezever van wie er nu eigenlijk verantwoordelijk is (de stad) en dat belgacom niets anders kan dan wachten?


awel, als ge daar toch zo goed weet wie welke snelheid kan krijgen, pas dan uw prijzen van die stomme formulepacks en dergelijke eens aan.


Zolang men geen hardware heeft, is het niet anders dan normaal lijkt me om een prijsvariatie per kunnen aan te bieden. Daarbij omschakelen naar een lagere pack? Terwijl maxi eigenlijk alles heeft wat men nodig heeft?


Laat het maar geweten zijn. Ik heb er lang over nagedacht en telkens bleef ik maar bij belgacom voor de voordelen die ze aanbieden in vergelijkeng met telenet e.d.qua infastructuur en gebruik.Awel kzal het nog eens aan de klok hangen want ik zal toch niet de enigste zijn met deze gedachtegang?


Hier wat belachelijke snelheden 'van de jaren 80' die ik keeg bij de speedcheck via belgacom site.


Ik wacht vol spanning op een zinnige reactie die wat meer meebrengt als, verander van pack/abbo , of bol het af!


Wat gaat men hier aan doen?




Details over de snelheid van uw internetabonnement

Uw telefoonnummer

089******


Uw modem: Bbox2 (lommel huren want mijn oude gekochte modem heeft geen FON. Amai, maar die werkt wel even goed met z'n 8Mbps!!)

Uw internetabonnement

Belgacom Internet Overal Maxi

Piekuren tussen 19 u en 23 u :



Max.: 3,7 Mbps download - 412 Kbps upload



Min.: 3,7 Mbps download - 412 Kbps upload

Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :



3,7 Mbps download - 412 Kbps upload



Uw downloadvolume is onbeperkt, ook in een Pack.



Deze informatie wordt u louter informatief aangeboden. Ze bevat geen enkele contractuele waarde.

De opgegeven snelheden hangen af van de afstand tussen het aansluitpunt bij u thuis en de telefooncentrale of de onderliggende DSL-technologie. Uw computerinstallatie, binnenbekabeling of wifi-gebruik beïnvloedt bovendien uw effectieve snelheidservaring.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Mensen hebben altijd de neiging voldoende reserve in te bouwen. Ik heb bv. een Smart20 in mijn Comfortpack voor 10€. Dat heeft 120 belminuten, gratis SMS'en en 1GB 3G-datavolume. Daarbovenop nog 500MB 3G van Internet Overal uit mijn Comfortpack. Alhoewel ik zelden over de 500MB ga, ben ik toch niet beter af met een Smart+15 (ook 120 belminuten, gratis SMS'en en 500MB 3G-datavolume, want dat zou in mijn pack ook 10€ kosten. Ik heb nu dus 1,5GB 3G die ik alternatief in mijn Smartphone of met mijn datasim in mijn 3G-USB-stick op mijn laptop kan gebruiken, wat ik tot nu toe niet heb gedaan, maar ik kan in een situatie komen waar het wél nodig is.

Reageer