Beantwoord

Ik vind opgenomen serie niet terug.


Ik neem een serie op (op RTL). De serie staat bij geprogrammeerd, je ziet ook een rondje achter de serie staan en op het moment van de opname, zie je dit ook op de digicorder. Na de opname staat die echter niet bij 'opgenomen'. Éénmaal kon ik de 'verborgen' opnames terugvinden door de digicorder volledig opnieuw te laten opstarten. Nu helpt ook dit niet meer. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Elsa 16 May 2016, 20:05

Bekijk origineel

37 reacties

Ja dan zal het waarschijnlijk wachten zijn op de software update die beloofd werd rond october !
Kunnen ze u niet wat verder helpen ondertussen,als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Bedankt voor de hulp!
Ja dan zal het waarschijnlijk wachten zijn op de software update die beloofd werd rond october !
Kunnen ze u niet wat verder helpen ondertussen,als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
foto's van de verschillende type decoders zie je hier => Decodertypes
Bedankt. Het is een V4.
foto's van de verschillende type decoders zie je hier => Decodertypes
Hallo Leen,
Mss ook interessant om weten is welke decoder type je hebt eb welke software versie die er op staat.
mvg,
Elsa

Hoe kan je dat terugvinden?
Hallo Leen,
Mss ook interessant om weten is welke decoder type je hebt eb welke software versie die er op staat.
mvg,
Elsa
Nu verwijderde ik de geplande opnames voor het programma (omdat ik ze toch nooit op tv kan zien) en even later staan er veel bij de opgenomen. Meer dan op de app. Daarom zat mijn box al de hele tijd vol en werden er andere opnames gewist. Dit is toch wel extra vervelend, deze verborgen opnames. Ten eerste kan je er toch niet naar kijken, maar ze vullen je box. Kan hier echt niets aan gedaan worden zodat ik die serie gewoon kan opnemen en op tv kan kijken?
Zonder dank met heel veel plezier gedaan.
Reputatie 2
Heb je al de decoder eens 5 seconden zonder spanning gezet om hm opnieuw te laten opstarten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.


Inderdaad, heb dit gedaan en de verdwenen programma's zijn terug !! Hartelijke dank voor de tip !
Heb je al de decoder eens 5 seconden zonder spanning gezet om hm opnieuw te laten opstarten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.
Reputatie 2
VRAAGJE : Ik had ongeveer gelijkaardige problemen als boven aangehaald. Opgenomen programma's stonden wel op mijn tablet en smartphone, en konden ook daarop bekeken worden. De vermelding "kijk op tv" stond er ook bij, doch dit lukte niet. Is dat normaal of is dit ook een probleempje ?
als je gsm mobiel data volume op maakt die wel gebruik van je gratis mobiel data volume die in je pack vervat zit.
Bedankt voor de uitleg!
als je gsm mobiel data volume op is maakt die wel gebruik van je gratis mobiel data volume die in je pack vervat zit.
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?

nee, ik heb het hier enkel en alleen over mobiel data volume (via 3g/4g) en niet over internet (en/of wifi) volume.

Wat bedoel je dan met andersom wel?
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?

nee, ik heb het hier enkel en alleen over mobiel data volume (via 3g/4g) en niet over internet (en/of wifi) volume.

Dus in een pack moet je onderscheid maken tussen
enerzijds
- mobiel data volume (via 3G en 4G)
en anderzijds
- Internet data volume ( via vast internet of draadloos internet of Wi-Fi genaamd)
Ik vond de opnames inderdaad terug in de app. Is er geen risico aan verbonden dat ik dan toch terug een hoge rekening krijg als ik die serie dan via tablet (via WiFi dan) bekijk?
Als je comfort of maxi pack hebt, heb je internet data volume genoeg ter beschikking of beter gezegd als je internet volume (ook wifi dus) moest toch op zijn voor het einde van de maand kan je gratis volume bijbestellen via MyProximus, bij start pack kan je niet gratis bijbestellen.
Reputatie 7
Badge +6
Als je via Wifi kijkt gaat dat via je vast internet. Ik kijk tegelmatig op tablet via Wifi naar een opgenomen programma terwijl mijn man naar iets anders kijkt op TV. Nooit extra kosten gehad (internet comfort).
Ik vond de opnames inderdaad terug in de app. Is er geen risico aan verbonden dat ik dan toch terug een hoge rekening krijg als ik die serie dan via tablet (via WiFi dan) bekijk?
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Je bedoelt dat als je te veel gekeken hebt via WiFi, ze het niet van je gsm datavolume nemen?
Ja en je als dit gratis data volume in je pack begrepen op is wordt er niet van je gsm datavolume genomen andersom wel.
Reputatie 6
Badge +2
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Inderdaad, maar ik gebruikte dat toch anders nooit.
Ik weet dat je daar de programmagids kon bekijken en dingen programmeren, maar kan je daar ook je opgenomen programma's mee bekijken?


Normaal gezien wel maar doet dat niet via 3G/4G maar enkel via WIFI want dan ga je anders dat lage data volume overschrijden wat hoge kosten teweeg kan brengen.
Met Proximus TV app (voor ios en android & Windows 8 +8.1+10) kan je dat

NB: ter info: om 3G/4G verbruik lager te kunnen houden
Activeer Smart Wi-Fi nu
En schakel onderweg automatisch over van mobiel internet naar gratis wifi.
=> http://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/producten/internet/mobiel-internet-/gratis-smart-wi-fi.html
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Inderdaad, maar ik gebruikte dat toch anders nooit.
Ik weet dat je daar de programmagids kon bekijken en dingen programmeren, maar kan je daar ook je opgenomen programma's mee bekijken?
Reputatie 7
Badge +6
Die app kan je toch via Wifi gebruiken? Met mijn Smart 15 programmeer ik toch wel eens via 4G en ik heb nog nooit bijkomende kosten gehad. Kijken via 4G doe ik nooit want dat is een ander paar mouwen.
Probeer eens te kijken via tv overal. (Via pc of thablet (gsm ))
Ik kreeg ook die tip en mijn opnames stonden daar....

Ik gebruikte die app eenmaal en had een hoge factuur. Ik verwijderde onmiddellijk de app.

Reageer