Beantwoord

Ik vind opgenomen serie niet terug.


Ik neem een serie op (op RTL). De serie staat bij geprogrammeerd, je ziet ook een rondje achter de serie staan en op het moment van de opname, zie je dit ook op de digicorder. Na de opname staat die echter niet bij 'opgenomen'. Éénmaal kon ik de 'verborgen' opnames terugvinden door de digicorder volledig opnieuw te laten opstarten. Nu helpt ook dit niet meer. Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Elsa 16 May 2016, 20:05

Bekijk origineel

37 reacties

als je gsm mobiel data volume op maakt die wel gebruik van je gratis mobiel data volume die in je pack vervat zit.
Bedankt voor de uitleg!
Reputatie 2
VRAAGJE : Ik had ongeveer gelijkaardige problemen als boven aangehaald. Opgenomen programma's stonden wel op mijn tablet en smartphone, en konden ook daarop bekeken worden. De vermelding "kijk op tv" stond er ook bij, doch dit lukte niet. Is dat normaal of is dit ook een probleempje ?
Heb je al de decoder eens 5 seconden zonder spanning gezet om hm opnieuw te laten opstarten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.
Reputatie 2
Heb je al de decoder eens 5 seconden zonder spanning gezet om hm opnieuw te laten opstarten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.


Inderdaad, heb dit gedaan en de verdwenen programma's zijn terug !! Hartelijke dank voor de tip !
Zonder dank met heel veel plezier gedaan.
Nu verwijderde ik de geplande opnames voor het programma (omdat ik ze toch nooit op tv kan zien) en even later staan er veel bij de opgenomen. Meer dan op de app. Daarom zat mijn box al de hele tijd vol en werden er andere opnames gewist. Dit is toch wel extra vervelend, deze verborgen opnames. Ten eerste kan je er toch niet naar kijken, maar ze vullen je box. Kan hier echt niets aan gedaan worden zodat ik die serie gewoon kan opnemen en op tv kan kijken?
Hallo Leen,
Mss ook interessant om weten is welke decoder type je hebt eb welke software versie die er op staat.
mvg,
Elsa
Hallo Leen,
Mss ook interessant om weten is welke decoder type je hebt eb welke software versie die er op staat.
mvg,
Elsa

Hoe kan je dat terugvinden?
foto's van de verschillende type decoders zie je hier => Decodertypes
foto's van de verschillende type decoders zie je hier => Decodertypes
Bedankt. Het is een V4.
Ja dan zal het waarschijnlijk wachten zijn op de software update die beloofd werd rond october !
Kunnen ze u niet wat verder helpen ondertussen,als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Ja dan zal het waarschijnlijk wachten zijn op de software update die beloofd werd rond october !
Kunnen ze u niet wat verder helpen ondertussen,als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Bedankt voor de hulp!

Reageer