Beantwoord

Ik vind opgenomen serie niet terug.



Toon eerste bericht

37 reacties

Inderdaad deze tip is hier al enkele keren vermeld geweest dat je de verdwenen opnames soms wel terugvindt via Proximus TV app op je toestellen, maar ook weer niet altijd 😉
maar zeker het proberen waard !
Probeer eens te kijken via tv overal. (Via pc of thablet (gsm ))
Ik kreeg ook die tip en mijn opnames stonden daar....
Hopelijk brengt de nieuw NTE....18 software die ze aan het uitrollen zijn hierbij licht in de duisternis !
Ook wij hebben problemen sinds we een nieuwe decorder hebben.
Het zou een verbetering moeten zijn maar niets is minder waar.
Iedere week decorder resetten voor opgenomen programma's terug te vinden.
Komen niet alleen de gewenste programma's te voorschijn ook de programma's die we reeds verwijderd hadden.
Bij mijn planning staan opnames die gepland staan die wij verwijderd hadden.
Ook kun je bij mijn planning alleen maar geprogrammeerde programma's terug vinden van maximum een week.
Het is een hele achteruit gang.
Het probleem is niet opgelost. De afleveringen die terug zichtbaar waren, zijn terug weg. De nieuwe aflevering werd niet opgenomen (of is toch niet zichtbaar).
Nadat ik de serie zelf verwijderde, kwamen de reeds opgenomen afleveringen tevoorschijn.
Reputatie 7
Badge +4
ok

laat ons zeker het resultaat weten

Mvg

Jonathan
Er staat nog steeds een cirkel naast de volgende aflevering. Ik zal deze eerst nog eens verwijderen en dan opnieuw plannen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even je opnames nagekeken en ik zie dat de opname van gisteren wel een success was, aangezien je deze opname echter niet ziet staan ook niet na een reboot van de modem, decoder en tussenligende apparaten heb ik de clean uitgevoerd die mijn college al had aangeboden

kan je nu nog eens de serie opnieuw inplannen ?

Mvg

Jonathan
Ook vandaag staat de serie niet bij 'opgenomen'.
Ik rebootte beide. De afleveringen komen er niet op. Ik kijk morgen of de nieuwe er bij komt.
Reputatie 6
Badge +4
Dag Leen,

Les reines du shopping

Ik zie dat je problemen ermee ondervond

Scheduling

ScheduleFailed

ReScheduleSuccessµs

uiteindelijk..

09/05/16 16:30:00 +02:00 105 RecordSuccess

10/05/16 16:30:00 +02:00 105 RecordSuccess

De opnames staan dus als opgenomen,

komen alleen niet op decoder toe..

indien reboot decoder niet helpt..start ook een bbox router opnieuw op..

blijf je problemen hebben kan ik de logs van deze serie cleanen

maar dan moet je wel her in plannen nadien en kan opnames verloren gaan

Reageer