Beantwoord

Ik krijg geen lijst opnames of planning meer (zondag 00.30) op beide decoders

  • 29 February 2016
  • 36 reacties
  • 1102 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Dit is dan de zoveelste storing sinds ik enkele maanden mijn nieuwe decorder heb
Ik denk dat ik bij de volgende factuur ook een storing zal hebben
Het wordt tijd dat Proximus eens een compensatie geeft aan zijn klanten voor de ongemakken de laatste tijd
en als het niet beterd word ik een Telenetter
TOF Wim voor de snelle reactie en met een antwoord waar de fout is, THX.
Ik dacht dat het een bug was en ik was verkeerd.
Reputatie 7
Badge +6
Er is momenteel een algemene storing. Onze technische diensten zijn op de hoogte en werken aan het probleem. Dit is geen bijkomende bug van de NTE software, maar eerder een server probleem
https://twitter.com/proximus/status/704223789081563136

Groetjes,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Beste ,

Er is momenteel een algemene storing, de betrokken diensten zijn op de hoogte en lossen dit zo snel mogelijk op.
Opnemen lukt mij ook Elsa maar probeer eens om opgenomen programma te bekijken

grtt
Nu al maanden dat wij niets anders doen dan zagen en klagen over bug's en geraak maar niet in orde. Het kan wel bij jullie collega's daar horen wij nooit klachten over opnames.

Jullie moeten ZEER DRINGEND eens mensen ontslaan en de juiste mensen aanvaarden op de software testers 😞
Ik stel toch niks abnormaal vast met mijn opname, blijkbaar kan ik toch opnemen, het zal ergens een panne zijn met bepaalde servers waarschijnlijk, maar daarom niet direct iets met de NTE software zal te maken hebben, enfin dat kan ik er precies toch uit concluderen.
Hebben deze nacht update gedaan met deze grote flater.

Toen ik de technische dienst wilde bellen speelde al bij PX een bandopname af met de boodschap betreffende de opnames. Bij PX kunnen ze niet zeggen als het vandaag opgelost geraakt moeten geduld hebben zegt die man.

Heb paar dagen geleden de vraag gesteld hoe testen jullie de software. https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/testen-jullie-de-software-nieuwe-looks-33933

Maar update uitbrengen dat gans België niet meer de opgenomen programma's kan bekijken dat is software uitbrengen in mijn ogen die niet getest is.
Marleen helpt het niet als je decoder en modem spanningsloos zet en na 20 sec eerst de modem opzet en wacht tot zijn dsl led continu blijft branden om dan de decoder pas terug onder spanning te zetten om hem te laten heropstarten of anders om hem te laten factory-resetten
Reputatie 7
Badge +6
Hier idem dito: alle opnames, behalve de laatste (die er nu dubbel op staat) verdwenen en ook de hele planning riebedebie.
We are not amused. 😠
Klopt gisteren ook meegemaakt al de opnames zijn weg en herstarten help niet.
Deze morgen nog altijd geen opnames te zien en decoder heropstart en nog altijd geen opnames te zien.

Straks voor de zoveelste keer bellen naar de helpdesk.

Reageer