Vraag

How to get hold of the pppoe password of my internet access

  • 9 September 2017
  • 13 reacties
  • 2977 Bekeken

Inloggen in de modem geeft mij mijn pppoe username maar het paswoord is hidden achter *
Bellen naar de helpdesk van proximus had geen effect. Daar gaven ze me steeds het wifi password
dat op de modem staat....
Welke dienst kan ik contacteren om dit paswoord te vinden?

13 reacties

>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html

als je daar naartoe surft heb je ook nog de mogelijkheid om chatten als je wilt

(C)
Reputatie 6
Badge +3
Via MyProximus : inloggen en daar kan je het passwoord aanpassen naar je eigen keuze.
https://www.belgacom.be/login/nl/default.html

Dan kom je hier terecht

het is niet om aan te passen in zijn geval maar terugvinden, denk ik toch
Reputatie 6
Badge +3
Wel zich als je het aanpast dan is het toch opgelost? Dan heb je gewoon het passwoord zoals het is...
Reputatie 7
Badge +4
Bovenstaande is mijns inziens inderdaad de beste/snelste oplossing

Een pasword reset (met een nieuw door te sturen via e-mail van de eigenaar) is een andere (maar vergt zeer waarschijnlijk de tussenkomst van een technieker)
Reputatie 6
Badge +4
Login en paswoord van je PPPoe connectie kan je terugvinden in Myproximus , beheer van je producten- internet

Indien dit niet lukt kan klant altijd een privebericht sturen met zijn klantennummer+ telefoonnr waarop internet actief is en we sturen heM/haar die gegevens dan door

Mvg sabine
Wel zich als je het aanpast dan is het toch opgelost? Dan heb je gewoon het passwoord zoals het is...
ligt he nu aan mij, maar waarom zou je het pppoe paswoord moeten veranderen of begrijp ik dan de vraag van TS = poorterp?
die luidt "How to get hold of the pppoe password of my internet access"

m.a.w. interessant om te weten te komen of je dit oud wachtwoord op één of andere manier kan te weten komen zonder reset van je oud paswoord te moeten doen.
Reputatie 7
Badge +4
Martin

Login en paswoord van je PPPoe connectie kan je terugvinden in Myproximus , beheer van je producten- internet

= althans bij mij (en Frank?) is het veld paswoord leeg (& uiteraard is er 1)
& vanuit oogpunt veiligheid/security lijkt mij na/bij een menselijke tussenkomst een wijziging (door eigenaar) opportuun
juist daarom dat ik zou willen weten of er een manier is om je oud te weten te komen, zoals je andere sommige paswoorden bij prox kan te weten komen zonder te moeten veranderen ?
Hoe werkt dit dan voor Scarlet gebruikers aangezien die niet op my proximus kunnen inloggen (veronderstel ik)?
Heb hiervoor gisteren een aantal keer gebeld omdat ik dit in mijn ps4 wil instellen maar kreeg elke keer te horen dat ze dit niet mogen geven..
scarlet geef die heel moeilijk (niet) vrij , zie verhalen van scarlet klanten op userbase.be/forum
enkel via technieker, maar dit is niet gratis, heb ik daar al gelezen.
Reputatie 6
Badge +3
Normaal gezien vind je dat wachtwoord ook terug op de papieren die je bij je aansluiting bij Proximus gekregen hebt. Maar ikzelf heb ook voorgehad dat het wachtwoord gewijzigd werd, op dat moment kon mijn B-Box 2 niet automatisch mijn gegevens inlezen, toen heb ikzelf naar Proximus moeten bellen.
inderdaad bellen of privébericht sturen maar waarom kan dit niet via een online form waar je privé gegevens invult zodanig dat prox je kan identificeren.

Reageer