Op de web site (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact) staat een mooie titel "Stuur een email" maar nergens is het mail adres te vinden ... vandaar deze forum-post
cfr klacht met nummer 29290636.
Graag bevestiging per email of post dat de domiciliering actief is ... ik had ze zaterdagavond geactiveerd via myproximus.
Maandag telefonisch bevestiging gekregen van een medewerker van Proximus dat de domiciliering actief was ...
Dinsdag-morgen zelf nog eens gekeken op myproximus en daar zag ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw uitgeschakeld was ... vanzelf ...
Vandaar graag bevestiging via email/post dat de domiciliering in orde is zodat mijn telefoonlijn niet opnieuw zonder voorafgaand bericht van Proximus afgesloten wordt !
Hartelijk bedankt
mvg
Nico
Bladzijde 1 / 1
Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:
naar beneden scrollen
en op mail ons klikken
Verder ter info:
naar beneden scrollen
en op mail ons klikken
Verder ter info:
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
Dag Nico,
Er staan mandaten met 2 verschillende rekeningnummers in het systeem en dat geeft een conflict.
Welk is het juiste rekeningnummer (in privébericht)?
Groetjes,
HeidiE
Er staan mandaten met 2 verschillende rekeningnummers in het systeem en dat geeft een conflict.
Welk is het juiste rekeningnummer (in privébericht)?
Groetjes,
HeidiE
Beste,
Ik heb hier enkel een "Reageer" knop ... ik heb er geen idee van hoe ik U een privé bericht kan sturen ... cfr titel van mijn mail ...
Ik zal via de webpagina een nieuwe klacht openen met een verwijzing naar uw reactive.
Hartelijk bedankt voor de feedback.
mvg
Nico
Ik heb hier enkel een "Reageer" knop ... ik heb er geen idee van hoe ik U een privé bericht kan sturen ... cfr titel van mijn mail ...
Ik zal via de webpagina een nieuwe klacht openen met een verwijzing naar uw reactive.
Hartelijk bedankt voor de feedback.
mvg
Nico
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste Martin,
Hartelijk bedankt voor de info.
mvg
Nico
Hartelijk bedankt voor de info.
mvg
Nico
Thanks
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.