Beantwoord

Hoe stuur ik een email naar Proximus helpdesk?

  • 10 mei 2017
  • 6 reacties
  • 13952 Bekeken

Op de web site (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact) staat een mooie titel "Stuur een email" maar nergens is het mail adres te vinden ... vandaar deze forum-post

cfr klacht met nummer 29290636.

Graag bevestiging per email of post dat de domiciliering actief is ... ik had ze zaterdagavond geactiveerd via myproximus.

Maandag telefonisch bevestiging gekregen van een medewerker van Proximus dat de domiciliering actief was ...

Dinsdag-morgen zelf nog eens gekeken op myproximus en daar zag ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw uitgeschakeld was ... vanzelf ...

Vandaar graag bevestiging via email/post dat de domiciliering in orde is zodat mijn telefoonlijn niet opnieuw zonder voorafgaand bericht van Proximus afgesloten wordt !

Hartelijk bedankt

mvg

Nico
icon

Beste antwoord door Martin 10 mei 2017, 09:50

Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:






naar beneden scrollen


en op mail ons klikken

Verder ter info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineel

6 reacties

Het is niet al te simpel hoe je een "mail ons" online web formulier moet versturen, ik heb eens de poging gedaan en via deze weg geraak ik aan het mail ons web formulier:






naar beneden scrollen


en op mail ons klikken

Verder ter info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nico,

Er staan mandaten met 2 verschillende rekeningnummers in het systeem en dat geeft een conflict.

Welk is het juiste rekeningnummer (in privébericht)?

Groetjes,

HeidiE
Beste,


Ik heb hier enkel een "Reageer" knop ... ik heb er geen idee van hoe ik U een privé bericht kan sturen ... cfr titel van mijn mail ...

Ik zal via de webpagina een nieuwe klacht openen met een verwijzing naar uw reactive.

Hartelijk bedankt voor de feedback.

mvg

Nico
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door 
      te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
       (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Beste Martin,

Hartelijk bedankt voor de info.

mvg

Nico
Thanks

Reageer