Skip to main content

Hoe kan je klant worden van Belgacom?


Na een heel bouwproces te hebben doorlopen, zijn we nu op de moeilijkste klip gestoten: klant worden bij Belgacom. In tegenstelling tot Telenet, de watermaatschappij, de elektriciteitsmaatschappij, de gasaansluiting, het aansluiten op de riolering, enz. op het eerste bedrijf gestoten dat blijkbaar geen nieuwe klanten wenst. Op 22 juni gebeld om een afspraak te maken voor een voortijdige aansluiting .... wat blijkt .... "wij bellen u terug binnen de 48 werkuren" ... inderdaad werkuren en niet uren. Bij alle bovenstaande maatschappijen kan je een afspraak maken tijdens het eerste telefoontje. Bij Belgacom bljkbaar niet. Oh ja, de 48 werkuren zijn ondertussen voorbij. Heeft er iemand gebeld? Neen. Is dit de normale werkwijze van Belgacom?

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 4 juli 2011
Het beste is langsgaan bij een officiële Belgacom Center

Anders via deze webpagina bestellen wat je nodig hebt.

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/homepage.jsp

Ik denk niet dat het nog eenvoudiger kan

En is het nodig om hier 3 topic's voor aan te maken?


  • Motivator
  • 4 juli 2011
inderdaad crossposting....Afgesloten

Reageer