1) internet en proximus TV mag je in een kleine gemeente als de onze vergeten: de internetlijn is zodanig slecht dat zelfs de proximus winkel je dit afraadt. Deze strijd heeft proximus al verloren en opgegeven ten opzichte van de kabel: ik ben dus maar noodgedwongen overgestapt.
2) sinds 2 maanden krijgen we geen facturen meer voor de GSM van mijn vrouw.
En dan plots is er een brief in de bus dat er binnen de drie dagen dient betaald te worden (donderdag voor Pinksteren) of je verbinding wordt verbroken.
Je betaalt op zaterdag, maar met de extra verlofdag op maandag wordt de uitvoering van betaling pas op dinsdag uitgevoerd.
Dinsdag stel je vast dat de GSM is afgesloten.
Prima.
Nu nog 30€ kosten extra om terug te activeren?
3) Als je belt naar het 0800 nummer of 1927 krijg je een computer aan de lijn.
Service is nooit hun sterke kant geweest.
4) De laatste strohalm is de vaste lijn - die werkt 100% goed.
We zullen zien of dat ook zo is bij de kabelboer, want een totaalpakket zal daar wel voordeliger zijn.
Spijtig na al die jaren maar dag RTT / belgacom/ proximus tuttinullimus!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.