Hernummeren zenders

  • 20 September 2017
  • 35 reacties
  • 1184 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Gisteren heb ik na het bijkomen van enkele HD zenders, de zenders die nu Hd hebben willen verplaatsen naar de Niet Hd plaatst van vroeger .
Het systeem is wel gewijzigd bij vroeger, nu komt er een pijl die de zender naar boven os onder verplaatst en dan moet je ok duwen.
Ik heb dit gedaan voor één zender en nu zijn alle, dus het nieuwe aanbod HD direct vanplaats verzet.
Het is wel dit wat ik wilde maar is dit niet raar?
Dus Vitaya en NPO 1 2 3, in één keer, en zelf nickoleon spike, waar ik zeker niet aangeweest ben
Nog iets raars op de app is vitaya niet te zien maar je kunt er wel op klikken,
Op de website, dus op proximus tv gids, is 2O,21 en 22 niet zichtbaar waar NPO 1,2 en 3 op zitten, dus programmatie is niet te zien, wel op de app
Op TV zelf is het ok


35 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Op de website zijn de zenders NPO 1,2,3 weer te zien in HD en SD, alles is weer normaal
Reputatie 5
Badge +2
dank u, de rest is toch in orde gekomen, daarvoor dank,
Goed dat je het nog eens hebt doorgegeven,
vriendelijke groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb nog eens gevraagd voor een update van het team dat hier mee bezig is. Groeten,Robrecht
Reputatie 5
Badge +2
Op de app is alles normaal alle tegels zijn te zien, alles is daar normaal

Op de website van proximus, bij mijn opnamen is alles normaal, terug beeldjes bij alles, enkel de Hd van NPO is nog niet zichtbaar in de lijst op de tvgids.

Dus alle problemen die ik melde zijn opgelost enkel nog de HD van NPO1 2 en 3 tussen de lijst van de tvgids krijgen.

Die staan wel op de tv en in de app.
Ok bedankt hiervoor Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
We zijn op de hoogte dat men nog steeds bezig is met het uitvoeren van werken op de Proximus TV (website en applicatie). We geven al jullie input door, zodat het probleem zo snel mogelijk van de baan is. Groeten, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
Martin we hebben de test op enkele toestellen gedaan, maar het is zowel via internet browsers of via applicaties (zowel op IOS of op Samsung). Ik heb dit doorgegeven, maar helaas heb ik nog geen verdere info, als we meer info hebben laten we jullie dit onmiddellijk weten. Groeten, Charlotte
Reputatie 5
Badge +2
ik heb zojuist de app opnieuw geïnstalleerd maar er is niets veranderd.

Op de website van proximus tv staan de Hd zenders van NPO er nog steeds niet in, en een website kun je niet herinstalleren,
Nog altijd hetzelfde, bij niet inloggen staan ze op 20,21,22 en niet op 80,81,82
na inloggen juist omgekeerd, dus de HD zenders nzijn niet zichtbaar sedert dat ze nu ook op HD te zien zijn
Op de Tv zie je ze allebei en ook op de app

Heel eigenaardig, maar ik het het al gemeld , maar zonder reactie, juist dat het gemeld is aan de techniekers, dat is 18 dagen geleden

Ik denk wel dat eraan gewerkt wordt aangezien er eerst geen beelden waren op de website en nu al wel, dus het verbeterd maar die Hd willen er maar niet bij.

Of hebben jullie dat niet?
Hallo Charlotte,
heb je ook gelezen wat ik vaststel:
ik heb de windows 10 proximus tv app eerst moeten opnieuw installeren vooraleer de tegels in de TGids terug zichtbaar werden en waar de NPO's nu wel zichtbaar zijn (zowel HD als SD)
HD's liggen ook op de door mij ingestelde kanalen op de decoder.

EDIT: ik stel nu nog iets anders vast iedere keer dat ik de app herstart verdwijnen er terug tegels uit de tv-gids en als je met de muis er over passeert krijg je alleen een wit vlak.


Dus iedere keer ik de app opnieuw installeer zijn al de tegels daar, maar verdwijnen dan weer stilletjes aan...

kijken lukt wel maar niet voor de NPO's
Reputatie 7
Badge +4
Valencia het symbooltje is inderdaad even verdwenen. Dit werd doorgegeven aan de betrokken dienst, maar het kijken zelf naar de zender zou probleemloos moeten werken. Kan je dit even testen aub? Groetjes, Charlotte
ik heb de windows 10 proximus tv app eerst moeten opnieuw installeren vooraleer de tegels in de TGids terug zichtbaar werden en waar de NPO's nu wel zichtbaar zijn (zowel HD als SD)
HD's liggen ook op de door mij ingestelde kanalen op de decoder.

EDIT: ik stel nu nog iets anders vast iedere keer dat ik de app herstart verdwijnen er terug tegels uit de tv-gids en als je met de muis er over passeert krijg je alleen een wit vlak.
Reputatie 5
Badge +2
de app werkt weer normaal, (enkel het beeld van vitaya bij de televisie is nog steeds niet te zien)

op de website, zijn alle prentjes weer zichtbaar maar de HD zenders van NPO zijn nog steeds niet te zien, dus ook niet bij de opnames en geprogrammeerde items

op TV zelfs is alles normaal
Reputatie 6
Badge +3
Krijg net officieel bevestiging dat er idd een probleem hiermee is. En we zijn bezig met het zoeken naar de oplossing. Alvast onze excuses. Groeten Jimmy
Badge +4
Heb je deze app al eens geherinstalleerd?
Die stond er bij mij niet meer op, heb deze net gedownload en geinstalleerd... maar er zijn blanco tegels.
het probleem van de tv -gids werd al in andere post aangekaart en is blijkbaar nog niet opgelost.
Reputatie 6
Badge +3
Heb je deze app al eens geherinstalleerd?
Badge +4
Net even getest, weliswaar werkt die nu wel, maar tv gids hebben blanco tegels.
@Redsfan,
Hier op windows 10 werkt die bij mij toch in ieder geval zonder problemen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag RedsFan, welke foutmelding krijg je nu? Groeten, Jimmy
Badge +4
De proximus tv app uit de windows store werkt voor 99% nooit, heeft altijd fout(en) aan.
Heb vandaag niet getest maar de voorbije maanden werkte da bijna nooit
Reputatie 6
Badge +3
Er waren gisterenavond algemene problemen. Deze zijn nu opgelost.
Er werden gisteren door Prox Team, algemene problemen gemeld omtrent Proximus TV applicatie, of deze nu volledig opgelost zijn weet ik echter niet.
Reputatie 5
Badge +2
Er is al enige verandering gekomen in het zicht op de website proximus tv


Je ziet alles terug normaal maar Zonder tekening, dat vind ik nog niet zo erg, je kunt nu alles terug zien hoelang het erop staat in volgorde, dat is gemakkelijker dan op de tv, waar de serie steeds naar boven verhuizen bij nieuwe opnamen met daarop de tijd dat er één opname nog blijft staan, dus de oudste. Daarom kijk ik regelmatig nog eens op de website kijken.
De Nederlandse zenders staan nog niet terug op 20,21 en 22.

De app werkt sedert gisteren niet meer goed


Ik heb wel gezien gisteren op een ander forum item dat het een algemeen probleem is, maar deze morgen is het nog steeds niet in orde

Hopelijk komt alles nog goed
patricia
Reputatie 7
Badge +6
Hey Valencia, we wachten nog even op feedback van het TV team. Ik zie dat mijn collega Kim dit gisteren heeft doorgestuurd. Zodra ons TV team de nodige acties heeft uitgevoerd en we antwoord hebben ontvangen laten we je iets weten.
Reputatie 5
Badge +2
Er is nog steeds niets veranderd, bij inloggen komen de nummers 20.21,22 nog steeds niet tevoorschijn, en de opnames zijn nog steeds niet correct weergegeven,
de eerste zijn juist met de juiste afbeelding, na een paar blijft dezelfde afbeelding en voor de rest enkel tekst met opname datum, uur, opname tijd en eronder hoelang het blijft staan
maar over welke opname het gaat ontbreekt en ook de afbeelding





Reageer