Gisteren heb ik na het bijkomen van enkele HD zenders, de zenders die nu Hd hebben willen verplaatsen naar de Niet Hd plaatst van vroeger .
Het systeem is wel gewijzigd bij vroeger, nu komt er een pijl die de zender naar boven os onder verplaatst en dan moet je ok duwen.
Ik heb dit gedaan voor één zender en nu zijn alle, dus het nieuwe aanbod HD direct vanplaats verzet.
Het is wel dit wat ik wilde maar is dit niet raar?
Dus Vitaya en NPO 1 2 3, in één keer, en zelf nickoleon spike, waar ik zeker niet aangeweest ben
Nog iets raars op de app is vitaya niet te zien maar je kunt er wel op klikken,
Op de website, dus op proximus tv gids, is 2O,21 en 22 niet zichtbaar waar NPO 1,2 en 3 op zitten, dus programmatie is niet te zien, wel op de app
Op TV zelf is het ok
Bladzijde 2 / 2
Ik heb de correctie doorgegeven, ik hou je op de hoogte als ik antwoord krijg.
Groeten, Kim
Groeten, Kim
ik zie dat ik juist verkeerd gezegd het met de nummers
]als je gewoon inlogd wel maar dan niets bij 80,81 en 82 wanneer je inlogd op naam juist omgekeerd wel bij 20,21,22 en niet bij 80,81,82
]
dit was mijn zin, als je ingelogd ben is het natuurlijk niet bij 20,21,22 en wel bij 80.81.82
Er is nog niets veranderd, op de website bij de tvgids , daar krijg ik nog steeds geen beeld bij de opgenomen items vanaf 20 stuks, en ervoor steeds dezelfde prent van het is ingewikkeld
Bij de geplande opnamen is alles ok, enkel dat ik daar de geplande opnames voor NPO1,2 en 3 niet zie omdat die zenders niet te zien zijn in de tvgids
Ik heb het ook nog eens geprobeerd op de grote computer en ik krijg hetzelfde beeld op de website
Bij de app op de grote computer is vitaya wel te zien.
Gelukkig loopt op de tv alles normaal.
Het zal wel een technisch probleem zijn op de website, want de app is normaal.
patricia
]als je gewoon inlogd wel maar dan niets bij 80,81 en 82 wanneer je inlogd op naam juist omgekeerd wel bij 20,21,22 en niet bij 80,81,82
]
dit was mijn zin, als je ingelogd ben is het natuurlijk niet bij 20,21,22 en wel bij 80.81.82
Er is nog niets veranderd, op de website bij de tvgids , daar krijg ik nog steeds geen beeld bij de opgenomen items vanaf 20 stuks, en ervoor steeds dezelfde prent van het is ingewikkeld
Bij de geplande opnamen is alles ok, enkel dat ik daar de geplande opnames voor NPO1,2 en 3 niet zie omdat die zenders niet te zien zijn in de tvgids
Ik heb het ook nog eens geprobeerd op de grote computer en ik krijg hetzelfde beeld op de website
Bij de app op de grote computer is vitaya wel te zien.
Gelukkig loopt op de tv alles normaal.
Het zal wel een technisch probleem zijn op de website, want de app is normaal.
patricia
Ik zal het doorsturen naar onze engineering en vragen waarom die niet zichtbaar zijn op 80,81 en 82.
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte
Mvg,
Andy
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte
Mvg,
Andy
als je gewoon inlogd wel maar dan niets bij 80,81 en 82 wanneer je inlogd op naam juist omgekeerd wel bij 20,21,22 en niet bij 80,81,82
Valencia,
Ik heb mij net ingelogd via www.proximustv.be en als ik naar TV Gids ga, dan zie ik die wel degelijk in de lijn staan hoor. tv gids.png
Heb een print screen doorgestuurd
Mvg,
Andy
Ik heb mij net ingelogd via www.proximustv.be en als ik naar TV Gids ga, dan zie ik die wel degelijk in de lijn staan hoor. tv gids.png
Heb een print screen doorgestuurd
Mvg,
Andy
De opnamen zijn normaal gebeurd ook NPO3 nr 22
Op de tv zelf zie ik alles normaal
Het is op de website van proximus tv, dat je dat raar beeld krijgt, de eerste 24 opnamen met het beeld van "het is ingewikkeld" en dan zoals je ziet op het beeld enkel datum uur en duur, en hoelang het blijft staan. Ik denk dat daar ook alles op staat maar zonder beeld. Meestal programeer ik toch op de app of op tv, Maar voor de tvgids kijk ik veel op de website omdat je die mooi onder elkaar ziet.
Op de app zie ik alles normaal, zoals op de tv
Dus enkel probleem met het zicht van de opgenomen item en die drie zenders die er niet tussen staan
Op de app is het enkel die vitaya die niet zichtbaar is(zie foto)
Groetjes patricia
Het is raar dat de drie niet synkroon lopen.
Op de tv zelf zie ik alles normaal
Het is op de website van proximus tv, dat je dat raar beeld krijgt, de eerste 24 opnamen met het beeld van "het is ingewikkeld" en dan zoals je ziet op het beeld enkel datum uur en duur, en hoelang het blijft staan. Ik denk dat daar ook alles op staat maar zonder beeld. Meestal programeer ik toch op de app of op tv, Maar voor de tvgids kijk ik veel op de website omdat je die mooi onder elkaar ziet.
Op de app zie ik alles normaal, zoals op de tv
Dus enkel probleem met het zicht van de opgenomen item en die drie zenders die er niet tussen staan
Op de app is het enkel die vitaya die niet zichtbaar is(zie foto)
Groetjes patricia
Het is raar dat de drie niet synkroon lopen.
Zijn het je opnames van die zenders die er niet tussen staan, of is het in de tv gids dat je die zenders niet ziet?
Op de tv is alles ok
Het is op de website bij de tvgids dat er iets niet klopt de nrs 20,21 en 22 staan er niet bij
en dan bij mijn opgenomen items klopt het ook niet sedert deze morgen, ik krijg dit
een heel deel opnamen van 'tis ingewikkeld
en vanaf dan
Op de tv klopt alles met mijn opnamen, het is enkel op de website dat het verkeerd wordt weergegeven, niet zo erg maar vervelend
Op de app is alles normaal, behalve dat het teken voor vitaya er niet op staat, maar er wel achter zit, als je erop klikt kom je op de tv-zender vitaya
Cookies zijn verwijderd
groetjes
Het is op de website bij de tvgids dat er iets niet klopt de nrs 20,21 en 22 staan er niet bij
en dan bij mijn opgenomen items klopt het ook niet sedert deze morgen, ik krijg dit
een heel deel opnamen van 'tis ingewikkeld
en vanaf dan
Op de tv klopt alles met mijn opnamen, het is enkel op de website dat het verkeerd wordt weergegeven, niet zo erg maar vervelend
Op de app is alles normaal, behalve dat het teken voor vitaya er niet op staat, maar er wel achter zit, als je erop klikt kom je op de tv-zender vitaya
Cookies zijn verwijderd
groetjes
Dag Valencia,
Normaal moesten de HD posten al automatisch op de plaats van de SD posten gestaan hebben. Dit was bij jou in eerste instantie nog niet gebeurd, maar de plaatsverandering die je zelf had ingegeven heeft dit getriggerd voor de rest.
Kan je voor de tv gids nog eens proberen en eventueel je cookies wissen? Als wij het testen zien we wel de tv gids voor die posten.
Groeten,
Kim
Normaal moesten de HD posten al automatisch op de plaats van de SD posten gestaan hebben. Dit was bij jou in eerste instantie nog niet gebeurd, maar de plaatsverandering die je zelf had ingegeven heeft dit getriggerd voor de rest.
Kan je voor de tv gids nog eens proberen en eventueel je cookies wissen? Als wij het testen zien we wel de tv gids voor die posten.
Groeten,
Kim
Valencia,
Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
Groeten,
Andy
Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.
Groeten,
Andy
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.