Ik had foutmelding met "No mediacenters available" bij opvragen van foto's op TV.
Nu probeer ik PC on TV terug te installeren.
Modem gereset (VLAN30 is nu niet meer aanwezig).
Bij het installeren van TV on PC krijg ik de foutmelding :
"Er is een fout opgetreden tijdens de installatieprocedure. ... computer moet verbanden zijn met modem. Applicatie sluit nu af"
Ik heb nog wel internetverbinding (met kabel aan modem)
VLAN 30 ook nog niet aanwezig.
Weet iemand hoe ik hiermee verder kan ?
Belgacom helpdesk meldt dat zij niet voldoende op de hoogte zijn van PC on TV.
Bladzijde 1 / 1
Met de software van TVonPC zijn er heel veel problemen.
Probeer eerst nog eens de modem te resetten naar de fabrieksinstellingen, en dan best vanuit de configuratiesite van de b-box2 en wel "advanced settings/maintenance/restore to factory default cionfiguration".
Dan de software proberen te herstellen met de reparatieoptie. Als die niet stop bij 2/7 en een foutmelding geeft, maar doorloopt, zou het in orde moeten zijn.
De sofware van de media manager zoekt altijd eerst de registratiegegevens van jouw PC, die uniek zijn.
Verder is het zo, dat de decoder geen Media Center vindt in de handige diensten tenzij je eerst de Media Manager in de PC opstart en daarna de decoder trerug heropstart. In de huidige versie van de software is het helaas niet anders. Hopelijk wordt dat nog aangepast in de definitieve versie.
Ik heb de Media Manager uit mijn opstartmap gehaald (vergt teveel processor activiteit). Je kunt hem best manueel opstarten.
Je moet altijd in die volgorde werken:
1) De Media Manager starten
2) Het Media Center openen
3) de decoder terug heropstarten (uittrekken) maar enkel als je bestanden van je PC op je TV wilt bekijken/beluisteren;
Veel succes !
Probeer eerst nog eens de modem te resetten naar de fabrieksinstellingen, en dan best vanuit de configuratiesite van de b-box2 en wel "advanced settings/maintenance/restore to factory default cionfiguration".
Dan de software proberen te herstellen met de reparatieoptie. Als die niet stop bij 2/7 en een foutmelding geeft, maar doorloopt, zou het in orde moeten zijn.
De sofware van de media manager zoekt altijd eerst de registratiegegevens van jouw PC, die uniek zijn.
Verder is het zo, dat de decoder geen Media Center vindt in de handige diensten tenzij je eerst de Media Manager in de PC opstart en daarna de decoder trerug heropstart. In de huidige versie van de software is het helaas niet anders. Hopelijk wordt dat nog aangepast in de definitieve versie.
Ik heb de Media Manager uit mijn opstartmap gehaald (vergt teveel processor activiteit). Je kunt hem best manueel opstarten.
Je moet altijd in die volgorde werken:
1) De Media Manager starten
2) Het Media Center openen
3) de decoder terug heropstarten (uittrekken) maar enkel als je bestanden van je PC op je TV wilt bekijken/beluisteren;
Veel succes !
Beste sinjoor,
Ik heb dit allemaal al geprobeerd, maar dit lukt echt niet bij mij.
Indien ik uw werkwijze uitvoer komt de foutmelding bij stap 8.
Ik heb ook al geprobeert door, na de deïnstallatie, ook alle overgebleven mappen "mediacenter" (onder users/Application Data...) te verwijderen.
Dit geeft echter ook geen oplossing.
Ik heb dit allemaal al geprobeerd, maar dit lukt echt niet bij mij.
Indien ik uw werkwijze uitvoer komt de foutmelding bij stap 8.
Ik heb ook al geprobeert door, na de deïnstallatie, ook alle overgebleven mappen "mediacenter" (onder users/Application Data...) te verwijderen.
Dit geeft echter ook geen oplossing.
Kijk hier eens.
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/TV%20on%20PC
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/TV%20on%20PC
Te simpele antwoorden op http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/TV%20on%20PC !
Kijk na af uw computer verbonden is met de modem / herstart de modem / wifi uitschakelen e.d. ....!!
Heb ik allemaal al gedaan.
Resultaat : niets
Ik denk dat ik gewoon wacht op de volgende versie van Home media manager.
Kijk na af uw computer verbonden is met de modem / herstart de modem / wifi uitschakelen e.d. ....!!
Heb ik allemaal al gedaan.
Resultaat : niets
Ik denk dat ik gewoon wacht op de volgende versie van Home media manager.
Je zegt, dat je de software verwijderd hebt. Heb je de reparatieoptie al reeds geprobeerd ?
Reparatieoptie via installeren => repareren heb ik ook al geprobeert !
Beste Kris,
als je alle bovenstaande stappen overlopen hebt, kan het zijn dat je bbox-modem niet meer in Routed-mode staat en dat kan onze technische dienst vanop afstand normaal in orde brengen. Dit is ook de reden waarom er VLAN30 meer aanwezig is.
Je mag ons via privé-bericht je login of lijnnnummer doorgeven zodat we dit kunnen nakijken.
Mvg
Eva van Belgacom
als je alle bovenstaande stappen overlopen hebt, kan het zijn dat je bbox-modem niet meer in Routed-mode staat en dat kan onze technische dienst vanop afstand normaal in orde brengen. Dit is ook de reden waarom er VLAN30 meer aanwezig is.
Je mag ons via privé-bericht je login of lijnnnummer doorgeven zodat we dit kunnen nakijken.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.