Proximus,,
Is het mogelijk om volgende gsm nummer terug te activeren?
het is afgesloten wegens overschakeling naar Telenet, maar dit verliept niet zoals het moest.
Het is ongeveer een maand geleden afgesloten.
nummer: 0476 013 828
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Op basis van de "centrale database" behoort dit nummer nog steeds (of terug) toe aan Proximus
Dus ofwel is de portering naar Telenet mislukt/afgebroken ofwel heb je het nummer bij Telenet opgezegd en zit het - conform de wetgeving - terug in de pool van nummers van Proximus. In dit laatste geval is het evenwel voor enige tijd (6 maand dacht ik) geblokkeerd vooraleer het terug kan vrijkomen
Opm:
Indien het nummer niet geporteerd geweest is, kan je in principe nog steeds bellen met je "oude" Px sim-kaart
Ref.:
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Dus ofwel is de portering naar Telenet mislukt/afgebroken ofwel heb je het nummer bij Telenet opgezegd en zit het - conform de wetgeving - terug in de pool van nummers van Proximus. In dit laatste geval is het evenwel voor enige tijd (6 maand dacht ik) geblokkeerd vooraleer het terug kan vrijkomen
Opm:
Indien het nummer niet geporteerd geweest is, kan je in principe nog steeds bellen met je "oude" Px sim-kaart
Ref.:
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Da kans is bijna nihil dat het nummer nog kan opnieuw gebruikt worden als er in portatie iets verkeerd gelopen is en het nummer zogezegd vrij gekomen is.
Proximus kan zeker weten of het nog vrij is en eventueel terug kan vrij gegeven worden voor gebruik,
stuur hiervoor best een privébericht, doe je door te klikken op volgende link,
je tekst/vraag/probleem/klantgegevens/ betrokken nummer enz. ) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Proximus kan zeker weten of het nog vrij is en eventueel terug kan vrij gegeven worden voor gebruik,
stuur hiervoor best een privébericht, doe je door te klikken op volgende link,
je tekst/vraag/probleem/klantgegevens/ betrokken nummer enz. ) invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
@M_016
De ontvangst op mijn proximus nummer is weg gegaan, dit wegens stop zetting van het abonnement.
Maar ik wil dit nummer graag terug gebruiken. En hopelijk is dit mogelijk..
Ik heb mijn gsm nummer ingegeven in de link die je in je berichtje hebt gezet, en hier zie ik volgende staan (img)
Als ik mijn proximus kaar tinsteek, heb ik geen service. Maar ik zit nog bij Proximus met het sim-kaartje veronderstel ik. Dus hopelijk kan het dan terug geactiveerd worden?
Veel groeten.
De ontvangst op mijn proximus nummer is weg gegaan, dit wegens stop zetting van het abonnement.
Maar ik wil dit nummer graag terug gebruiken. En hopelijk is dit mogelijk..
Ik heb mijn gsm nummer ingegeven in de link die je in je berichtje hebt gezet, en hier zie ik volgende staan (img)
Als ik mijn proximus kaar tinsteek, heb ik geen service. Maar ik zit nog bij Proximus met het sim-kaartje veronderstel ik. Dus hopelijk kan het dan terug geactiveerd worden?
Veel groeten.
@Martin,
Ik heb een berichtje gestuurd.
Bedankt!
Ik heb een berichtje gestuurd.
Bedankt!
laat eens weten hoe het verder afgelopen is als ze geantwoord hebben.
@Martin,
zal ik doen. Alvast bedankt voor je hulp.
zal ik doen. Alvast bedankt voor je hulp.
@Martin... Hoelang kan een antwoord ongeveer duren? 🙂
Ik durf er mij niet echt over uitspreken want onlangs werd hier door iemand van proximus gezegd da ze overbelast waren met privéberichten en wat achterstand te verwerken hadden maar in hoeverre dat al wat opgelost is, daar heb ik geen weet van, ik ben trouwens ook niet van Proximus zelf.
Ik weet niet of je ook een account hebt bij twitter of Facebook anders zou je ze langs deze weg ook kunnen bereiken al dan niet via privéberichten.
Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om te bellen op gratis nummer 0800 22 800
NB: op sommige privéberichten en forum posten, wordt hier wel tamelijk vlug gereageerd!
Ik weet niet of je ook een account hebt bij twitter of Facebook anders zou je ze langs deze weg ook kunnen bereiken al dan niet via privéberichten.
Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om te bellen op gratis nummer 0800 22 800
NB: op sommige privéberichten en forum posten, wordt hier wel tamelijk vlug gereageerd!
@Martin
Ik heb een vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Normaal gezien zou de kaart terug moeten werken binnen 7-10 dagen. We zijn benieuwd 🙂
Alvast bedankt!
Ik heb een vriendelijke dame aan de telefoon gehad. Normaal gezien zou de kaart terug moeten werken binnen 7-10 dagen. We zijn benieuwd 🙂
Alvast bedankt!
Bedankt voor de feedback en 'k zal al duimen voor u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.