Ga naar je verkooppunt. Zij kunnen al je gesprekken en sms'en zien. Misschien heb je per ongeluk eens een bericht gestuurd naar een of ander betalend abonement. Zij kunnen dit zien.
Pay & Go is naamloos . Een Belgacom-Center kan u hier niet mee helpen. Enkel de Proximus klantendienst kan dit zien. U dient met dit gsm nummer het nummer 6000 van de klantendienst te bellen en ook weten wanneer en welk bedrag er de laatste keer werd bijgelaten.
een pay & go kaart is naamloos. De klantendienst kan u verder helpen, maar er zijn enkele spoecifieke vragen nodig om te weten of u de eigenaar bent van deze Pay & Go kaart
Probleem is dat het hier over de gsm van mij ouders gaat en die heb ik hier natuurlijk niet.
Bij e-services (http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/belkrediet-en-factuur/uw-verbruik-raadplegen/a_id/12153/c/1284,1389,1400,1402" rel="nofollow) moet dat toch gaan!? Maar dat is nu nog altijd niet terug beschikbaar. wanneer zal dat opgelost geraken?
e-services historiek blijven proberen. 10 keer na elkaar als het moet. Uiteindelijk geraak je er wel door.
Als het lukt, dan krijg je zowel herlaadhistoriek als gesprekken en smssen opgelijst met per lijn wat je ervoor betaald hebt en wat je resterend belkrediet is.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor belkrediet kan verbruikt worden, bijvoorbeeld internet, betalende oproepen (zoals 1207), betalende smsen ( kijkersvraag op tv).
Om de historiek van uw oproepnummer te kunnen bekijken zou ik het nummer nodig hebben. Kan u mij dit verzenden via een privé bericht? U kan ook steeds de historiek raadplegen via de e-services.
Als u mij het nummer kan bezorgen, kijk ik het na en bezorg ik u de nodige informatie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.