gsm weinig gebruikt en toch 50 euro opgebruikt in 3 maand tijd
Heb bericht ontvangen met de belhistoriek.
2 lange telefoons naar Nederland zijn de boosdoeners. Ik zal eens navragen of ze zich daar iets van herinneren.
2 lange telefoons naar Nederland zijn de boosdoeners. Ik zal eens navragen of ze zich daar iets van herinneren.
A
Beste Lieve,
Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor belkrediet kan verbruikt worden, bijvoorbeeld internet, betalende oproepen (zoals 1207), betalende smsen ( kijkersvraag op tv).
Om de historiek van uw oproepnummer te kunnen bekijken zou ik het nummer nodig hebben. Kan u mij dit verzenden via een privé bericht? U kan ook steeds de historiek raadplegen via de e-services.
Als u mij het nummer kan bezorgen, kijk ik het na en bezorg ik u de nodige informatie.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor belkrediet kan verbruikt worden, bijvoorbeeld internet, betalende oproepen (zoals 1207), betalende smsen ( kijkersvraag op tv).
Om de historiek van uw oproepnummer te kunnen bekijken zou ik het nummer nodig hebben. Kan u mij dit verzenden via een privé bericht? U kan ook steeds de historiek raadplegen via de e-services.
Als u mij het nummer kan bezorgen, kijk ik het na en bezorg ik u de nodige informatie.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik zal bij mijn volgend bezoek
met hun gsm eens naar de 6000 bellen.
Misschien worden we dan wijzer.
met hun gsm eens naar de 6000 bellen.
Misschien worden we dan wijzer.
e-services historiek blijven proberen. 10 keer na elkaar als het moet. Uiteindelijk geraak je er wel door.
Als het lukt, dan krijg je zowel herlaadhistoriek als gesprekken en smssen opgelijst met per lijn wat je ervoor betaald hebt en wat je resterend belkrediet is.
Ik wens je veel succes (en vooral veel geduld).
Als het lukt, dan krijg je zowel herlaadhistoriek als gesprekken en smssen opgelijst met per lijn wat je ervoor betaald hebt en wat je resterend belkrediet is.
Ik wens je veel succes (en vooral veel geduld).
Probleem is dat het hier over de gsm van mij ouders gaat en die heb ik hier natuurlijk niet.
Bij e-services (http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/belkrediet-en-factuur/uw-verbruik-raadplegen/a_id/12153/c/1284,1389,1400,1402" rel="nofollow) moet dat toch gaan!? Maar dat is nu nog altijd niet terug beschikbaar. wanneer zal dat opgelost geraken?
Bij e-services (http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/belkrediet-en-factuur/uw-verbruik-raadplegen/a_id/12153/c/1284,1389,1400,1402" rel="nofollow) moet dat toch gaan!? Maar dat is nu nog altijd niet terug beschikbaar. wanneer zal dat opgelost geraken?
een pay & go kaart is naamloos. De klantendienst kan u verder helpen, maar er zijn enkele spoecifieke vragen nodig om te weten of u de eigenaar bent van deze Pay & Go kaart
muisje
muisje
Moet ik weten wanneer er 50 euro werd opgeladen? Hoe kan ik dat nu nog weten? Ergens in februari denk ik. Is dat voldoende specifiek?
beste Lieve.1035
Pay & Go is naamloos . Een Belgacom-Center kan u hier niet mee helpen. Enkel de Proximus klantendienst kan dit zien. U dient met dit gsm nummer het nummer 6000 van de klantendienst te bellen en ook weten wanneer en welk bedrag er de laatste keer werd bijgelaten.
muisje
Pay & Go is naamloos . Een Belgacom-Center kan u hier niet mee helpen. Enkel de Proximus klantendienst kan dit zien. U dient met dit gsm nummer het nummer 6000 van de klantendienst te bellen en ook weten wanneer en welk bedrag er de laatste keer werd bijgelaten.
muisje
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.