Beantwoord

Gsm in pack

  • 15 December 2016
  • 9 reacties
  • 355 Bekeken

Wat is me dat een ellende bij Proximus ?? Kort samengevat. Mijn zus, een vr. met depressie, angstaanvallen, zelfmoordpogingen .... moest weg bij haar man. Ik regel dus een pack met tv, vast telefoon, internet, en haar gsm. Tot nu gaat het nog niet om de gsm uit het pack te halen van haar ex man. Die tegen zijn zin natuurlijk de rekeningen nog krijgt en betaalt. Ze zijn samen in Proximus winkel geweest en een document ondertekend dat de gsm van haar er uit mag. Tot op heden, na x xxxx aantal keren gebeld te hebben naar 0800 22800, en uren wachten, is het blijkbaar nog niet in orde. Ook xxx aantal keren naar Proximus winkel in Bilzen gebeld, ook zonder hulp. Blijkbaar zijn ze nu dat document dat moest ondertekend worden, verloren geraakt ?? Kan dus ook nog in deze tijden.
Weet iemand of dat normaal is ?? Of een ander nummer nemen ? Of ander aanbieder ??
icon

Beste antwoord door Joel M 21 December 2016, 09:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag yvonneke12,

Stuur je even de klantgegevens van je zus door? Dit kan eventueel via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Met die link geraak ik nergens. Ik krijg de melding van je hebt geen of nog geen toegang .......
Hoe kan ik je haar abonee nr nog sturen ????
Reputatie 7
Badge +6
Met die link geraak ik nergens. Ik krijg de melding van je hebt geen of nog geen toegang .......
Hoe kan ik je haar abonee nr nog sturen ????

Als je eerst inlogt op het forum en dan klikt op de link die Antonella gaf zal het wel lukken om een privébericht te sturen.
Mvg,
Is gelukt ondertussen . Nu hopen dat er iets uit de bus komt . Fijn weekend alvast .en bedankt
En ondertussen gebeurt er niks. Geen telefoontje geen oplossing niks. Zal weer haar ex zijn die haar rekening zal moeten betalen .
Reputatie 7
Badge +3
Hallo yvonneke12,

Ik heb de nodige formulieren opnieuw verstuurd via de post.

Dit is de enige oplossing om het gsm-nummer op naam van uw zus te krijgen.

U kan deze via de post terug sturen of opnieuw langsgaan in de shop.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Ik ben benieuwd wat het weer zal zijn ? Smeken aan haar ex of hij meegaat etc etc etc
Ondertussen is haar factuur alweer klaar . Betalen op 9 januari . Maar gsm staat er nog niet op .Rekenen gaat blijkbaar sneller dan iets regelen . Als het mijn abonement was ................
Heeft nieuw gsm nummer genomen en oude simkaart aan haar ex gegeven . Done met die ellende