nogmaals daar ik geen reactie krijg
Klantnr 612338769
Hallo
Ondertussen is mijn factuur zichtbaar op my Proximus maar mail heb ik nog niet gehad
Nu zie ik op mijn factuur 12 internationale sms bij mijn mobiele nr s wij hebben veel problemen gehad toen we klant werden , Sim kaarten die werden opgestuurd maar iemand die gsm abos had geannuleerd waardoor we bij telenet per gesprek moesten pas na 6 dagen viel eindelijk mijn telenet weg dus ik de nieuwe Sim kaarten in mijn iPhone maar 3 uur nog geen activatie , ik kijk en vgl met de Sims onder my Proximus en de nr op de Sims zelfs , blijkt deze verschillend dus weer eruit ben ik zelf naar Proximus winkel geweest en uiteindelijk hadden we mobiel netwerk nu een paar uur later zie ik opeens 12 internationale sms ik bel naar klantendienst zij zeggen mij is iPhone die die zelf stuurt ik zeg dat ik dat nog nooit heb moeten betalen bij telenet en krijg een brutaal antwoord dat ik dan nog nooit mijn iPhone goed ingesteld heb
Dan zeggen ze mij dat dit normaal elke keer is als je je Sim wisselt maar dat dit rechtgezet wordt bij de eigenlijke factuur
Nu denk ik toch wel dat ik eigenlijk recht heb dat jullie dat laten vallen daar het jullie schuld is dat ik 3 keer Sims moeten vervangen heb
Beantwoord
Graag een antwoord
Beste antwoord door FreyaVR
Beste Kelly, het spijt me dit alles te vernemen. Om je tegemoet te komen zal ik inderdaad deze kosten voor de internationale sms'en crediteren. Groetjes Freya
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.