Beantwoord
Geen verbinding met DNS server
Mijn vaste pc stond vroeger met telenet in verbinding met powerlines, nu lukt dit niet meer, de powerlines zijn gesynced en op mijn netwerkstatus staat er verbonden, maar als ik mijn browser open komt er een scherm dat ik geen verbinding heb met. De DNS server. Wat kan ik hieraan doen of hoe kan dit opgelost worden?
Beste antwoord door Wilin
Die error geeft in principe aan dat er wel verbinding is, maar dat de dns server niet bereikbaar is. Heb je ooit de dns server van telenet handmatig ingesteld op je PC?
Indien niet, herstart inderdaad eens de volledige keten zodat de DHCP van de modem zijn werk kan doen.
Zet alles eerst uit, dan startop modem, PLC, PC terug op (in die volgorde) zie ook hieronder.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Bekijk origineelIndien niet, herstart inderdaad eens de volledige keten zodat de DHCP van de modem zijn werk kan doen.
Zet alles eerst uit, dan startop modem, PLC, PC terug op (in die volgorde) zie ook hieronder.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.