Beantwoord

geen HD zenders meer na upgrade van v3 naar V5-mini decoder

  • 2 February 2016
  • 6 reacties
  • 904 Bekeken

beste,
mijn ouders hebben hun oude decoder V3 moeten vervangen door de V5 mini; nu stel ik vast dat er geen HD-zenders meer zijn; met dat oude ding ging dat wel, met de nieuwe niet => ze hebben zo-ie-zo al geen al te snelle verbinding maar als er bij oude technologie HD kon ontvangen worden moet dat met de nieuwe toch ook zijn.
BV zender 30 tot 34 komen niet voor in de lijst en de andere HD-zenders, zijn ook niet in HD

Heeft er nog iemand dit voor?
icon

Beste antwoord door Samuel Peeters 3 February 2016, 05:16

Bekijk origineel

6 reacties

Bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en vragen dat ze de oude binnengeleverde decoder van de lijn schrappen
Reputatie 6
Badge +2
Heb je eens naar de instellingen gekeken of optie HD zenders uitgeschakeld is? Als dat zo is dan deze inschakelen.
Die staat default zo maar zoals je weet als je bandbreedte laag is en je hebt juist een decoder omgeruild dan weet je al hoe laat het is, en laat mij nu eens verder kijken naar het nieuws :-)))))))))
Bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en vragen dat ze de oude binnengeleverde decoder van de lijn schrappen
Inderdaad was bij ons het geval. Na tussenkomst helpdesk en schrappen juiste MAC-adres: alles terug in orde.
zal dit starks doen:D
Nog enkel ter info : zoals het hier staat kan je het ook zelf doen klik hier
zoals daar staat:
Belgacom klanten kunnen dit zelfs volledig zelf doen door naar een gratis nummer (0800 99 696) te bellen en
de instructies van de computerstem te volgen.

Reageer