Gebruik en updating van onze Forum 700 centrale

  • 3 March 2016
  • 2 reacties
  • 622 Bekeken

Wij hebben een paar jaar gelden de telefooncentrale van Belgacom aangekocht . Deze werkt naar behoren .
Graag hadden wij een paar bijkomende telefoon toestellen aangekocht , 2 vaste IDS 260 en 3 mobiele toestellen.
Waar kunnen wij terecht voor deze technische assistentie en de aankoop van dergelijke toestellen.
Proximus promotionele campagne ...
We kregen reeds heel wat voorstellen voor andere nieuwe apparatuur , nieuwe abonnementen , voor vaste lijnen en een 10tal smartfones , en Ipads .

Prijzen worden voorgesteld maar de technische assistentie wordt steeds vergeten .
Hoe deze vragen beantwoorden en deze heuvels wegwerken.

Julien Roelandt MD. AB Europe NV Louwijn 13 B1730 Asse tel 024525082

2 reacties

Dag Julien,

We raden je aan om naar onze commerciële dienst voor bedrijven te bellen op het nummer 0800/22.500

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus-team
Ik heb tot nu 3 zelfstandige vertegenwoordiger over de vloer gehad , no result ......wordt er dan niet gecommuniceerd ??
Zal trachten met de commerciële dienst voor bedrijven te bellen .
Thanks laat verder nog wel iets weten
Julien

Reageer