Gebrek aan onderling overleg bij Proximus

  • 29 December 2016
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Volgend probleem ervaar ik momenteel: sinds vorige week overgeschakeld naar Tutimus. Om te kunnen profiteren van de goedkope smartphone, moesten we een gsm abonnement laten vallen en een nieuw nummer in de Tutimus opnemen (blijkbaar al te goede klant om zo te mogen profiteren van het aanbod :D). Gisteren is de sim geblokkeerd omdat dan ook het toestel + nieuwe sim zouden geleverd worden. Eergisteren 17:07 bericht ontvangen dat de bestelling niet zou doorgaan wegens het ontbreken van de smartphone. Kan gebeuren, maar blijkbaar wordt de nieuwe sim ook niet opgestuurd! Proximus moet toch weten dat we nu een zonder werkende sim kaart zitten: ze blokkeren er één en annuleren de ander... Er wordt ook geweigerd de sim al op te sturen, zonder smartphone (2 verzendingen betalen te duur?) De klantendienst was allerminst succesvol: de een stuurt me naar een proximuscenter om een sim te laten activeren op het oude nummer (eenmaal daar blijkt dit onmogelijk), de ander heeft na 10 minuten overleg met de coach geen antwoord, de derde stuurt me weer naar het proximuscenter. Ondertussen ook al twee maal moeten bellen naar leverancier Dynalogic (waarom moet ik dat doen, ik heb daar niets besteld?) en daar spelen ze de bal weer terug naar Proximus. Resultaat: We zitten zeker een week zonder gsm abonnement, veel van mijn tijd en moeite is verspild, en de rest van de Tutimus is actief en ik gok dat de dienst facturatie vrolijk het nieuwe abonnement al aan het aanrekenen is.
De service bij deze is alleszins ondermaats.
Ik verwacht bij deze dan ook een mooie compensatie want echte reclame voor een interne switch van pack is dit niet!

3 reacties

En dan eindelijk wordt de gsm geleverd met bijhorende sim, klever op het pakketje juist naam en adres, het contract in de doos staat op een klant van vielsalm.. Heel het pakket weer mee naar proximus! Fantastisch! Nog steeds geen gsm voor mij en nog steeds onbereikbaar! Wat een service!!
Reputatie 6
Badge +3
Waarom terug sturen?
koerier van dynalogic weigerde hem af te leveren

Reageer