FOUTCODE : 0x800CCCOE

  • 25 August 2015
  • 11 reacties
  • 499 Bekeken

Badge
plotsklaps wordt foutcode weergeven, resultaat ik kan gaan mails (MS Outlook 2013)ontvangen.


iemand enig idee wat hieraan te doen, account opnieuw instellen? (het betreft 2 adressen in @skynet.be)


Systeem Win 8.1 (office 2013)


bedankt voor reactie


smiley



11 reacties

Als je googeld op


ms outlook 0x800CCCOE


vind je al heel wat oplossingen terug


Ter info: Je kan ook veel mensen vinden met ervaring op het volgend ▶ http://userbase.be/forum" target="_blank ◀ waar je eventueel ook je vraag kunt stellen
Reputatie 5
Badge +3
Hier bij mij hetzelfde probleem, op de tablet krijg ik het bericht: wachtwoord server is gewijzigd, voer nieuw wachtwoord in.


Op mijn laptop krijg ik de foutcode:0x800ccc19, heb geen verbinding met de server? Gebruik Windows Live Mail. (WIN10)


Wachtwoord gewijzigd? Toch niet door mij, raar, betreft ook skynet.be adressen.


mvg
Reputatie 6
Badge +2
Volgens support in My Proximus zou er problemen zijn met het vast internet wat betreft e-mails waarschijnlijk bedoelen ze daarmee die skynet adressen, nochtans zijn er bij mij geen problemen.


Het gewoon surfen verloopt wel normaal.
Reputatie 5
Badge +3
Heb zojuist de bbox3 heropgestart, krijg momenteel geen foutcode meer, blijf het verder opvolgen en laat iets weten.


mvg
Er is momenteel een algemene storing op bepaalde mailboxen. Onze engineers zijn dit reeds aan het oplossen. Onze excuses voor het ongemak.
MVG,
Wim
Reputatie 3
Inderdaad op facebook en Twitter heb ik dit gelezen
Badge
momenteel verloopt ontvangst e-mail terug normaal


kreeg de vraag om wachtwoord terug te bevestigen, heb ik dus gedaan


bedankt voor de reacties


smiley


Reputatie 5
Badge +3
Alles terug normaal, wachtwoord onveranderd, heb dit niet moeten bevestigen.


mvg
Ik ook niet maar ik heb de indruk dat er verschillende problemen waren en niet bij iedereen het zelfde, maar wel dezelfde foutcode blijkbaar!!


Als het maar terug werkt dit is het belangrijkste ;-)
Badge
heb te vroeg victorie gekraaid, verbinding is zeeeeeeeeeeer traag, men is duidelijk aan bezig zo te zien.
Maar je krijgt waarschijnlijk die foutcode toch al niet meer!

Reageer