Ik krijg momenteel mijn gsm factuur via e-mail. Op zich vind ik dit geen probleem maar nu moet ik elke maand mijn factuur naar mijn werkgever opsturen daar ik met mijn gsm ook mijn parkeertickets betaal tijdens mijn werkuren.
Mijn werkgever vraagt hier bewijzen van dus zou ik mijn factuur moeten opsturen hiervoor.
Met het electronische pdf bestand is hij niet tevreden, het moet voor hem de papieren versie zijn...
Zelf kan ik dit niet meer aanpassen via My Proximus, Is het mogelijk om dit toch terug te laten wijzigen zodat ik factuur terug via post krijg? Liefst niet via klantendienst want dit heb ik reeds geprobeerd en ik geraakte na heel lang wachten echt niet binnen.... 😞
Beantwoord
Factuur terug met de post?
Beste antwoord door frank
Hier lees je hoe dit aan te passen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html
Log in op MyProximus om de verzendmethode te veranderen.
Verander uw verzendmethode
Selecteer Papier (per post).
Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt het adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.
Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.
Bekijk origineelhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html
Log in op MyProximus om de verzendmethode te veranderen.
Verander uw verzendmethode
Selecteer Papier (per post).
Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt het adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.
Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.