Goeiedag,
Wij hebben hier thuis een max downloadsnelheid zowel op de kabel als op het wifi netwerk van 750kb/s en een uploadsnelheid van 50kb/s....Dit is wel al enkele jaren zo, maar het is pas sinds kort dat het echt storend is geworden. Als ik het goed kan zien hebben wij een DSL verbinding, en betalen we maandelijks meer dan genoeg om slechts deze snelheden te hebben. Vanaf dat iemand anders in het huis iets doet zoals youtube filmpjes kijken en dergelijke kan men al niets meer doen, omdat het direct al de bandbreedte inneemt.
Als onze digibox aanstaat dan wordt de snelheid meteen gehalveerd (naar 350 kb/s) omdat de digibox draadloos is verbonden met de router.
We hebben ook vaste lijn.
Zou ik beter de tech support bellen, of denkt iemand hier een oplossing voor te weten?
(Ik heb wel wat kennis over computers en netwerken)
Alvast bedankt!
Beantwoord
Extreem trage down- en uploadsnelheden
Beste antwoord door Elsa
Je staat nog op een trage ADSL en als je wilt weten of je kunt migreren naar VDSL of binnenkort beschikbaar zal worden,
kan je ook eens bellen naar de helpdesk zodat ze dit kunnen nagaan 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of anders hier wachten tot een medewerker dit leest en het voor u wilt uitzoeken.
Bekijk origineelkan je ook eens bellen naar de helpdesk zodat ze dit kunnen nagaan 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of anders hier wachten tot een medewerker dit leest en het voor u wilt uitzoeken.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.