We krijgen error 40 op de display
we hebben de decoder al op en af gezet en ook de stroom er al af gehad, maar er blijft altijd weer error 40 op komen
Beantwoord
ERROR 40 op de decoder
Beste antwoord door Elsa
Hallo Linda,
Ik heb ondertussen al wat opgezocht op 't internet en inderdaad bij error 40 zie ik dat het antwoord iedere keer is nee heropstarten en factory reset helpen niet en werd het opgelost nadat de technische helpdesk had ingegrepen, blijkbaar moeten zij iets doen aan je persoonlijk instellingen.
Laar mss eens iets weten wat ze juist geantwoord en eventueel gedaan hebben , waarvoor dank, dan kunnen we mss nog iets opsteken ;-)
In ieder geval hoop ik dat het vlug in orde komt,
groetjes,
Elsa
Bekijk origineelIk heb ondertussen al wat opgezocht op 't internet en inderdaad bij error 40 zie ik dat het antwoord iedere keer is nee heropstarten en factory reset helpen niet en werd het opgelost nadat de technische helpdesk had ingegrepen, blijkbaar moeten zij iets doen aan je persoonlijk instellingen.
Laar mss eens iets weten wat ze juist geantwoord en eventueel gedaan hebben , waarvoor dank, dan kunnen we mss nog iets opsteken ;-)
In ieder geval hoop ik dat het vlug in orde komt,
groetjes,
Elsa
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.