Skip to main content
Beantwoord

Email & Incredimail


Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 342 reacties
Mijn PC deed het gisteren plots niet meer en had ik het niet beter gevonden om hem terug naar de fabrieksinstelling te brengen om terug met een propere te kunnen beginnen. Nu heel dat grapje heeft wel meer dan 5 uur ge duurt en je bent natuurlijk alles kwijt wat op je harde schijf staat, maar daar werk ik toch niet mee. Nu was mijn vraag ik gebruik incredimail en mijn wachtwoord en username dat anders was en dat ik hier had laten aanvragen heb ik al geplaats maar bij incredimail en sommige anderen vragen ze ook nog eens de inkomende en uitgaande gegevens van de mailservers. en de imap.proximus relay.proximus.be lukt al niet want die word steeds geweigerd. Iemand een idee wat hier in de plaats moet komen? Dank u.

Beste antwoord door Martin

Servertype: selecteer IMAP in het dropdownmenu.
Serveradres: vul imap.proximus.be in.
Poort: 993
Vereist een beveiligde verbinding (SSL): vink dit vakje aan.span>
Gebruikersnaam voor aanmelden: vul uw e-mailadres in.
Informatie over de server voor uitgaande e-mail
Serveradres: vul relay.proximus.be in.
Poort: 587
Vereist een beveiligde verbinding (SSL): vink dit vakje aan.
Vereist verificatie: vink dit vakje aan.

Prox-Site
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

1 reactie

Martin
  • 33560 reacties
  • Antwoord
  • 5 mei 2017
Servertype: selecteer IMAP in het dropdownmenu.
Serveradres: vul imap.proximus.be in.
Poort: 993
Vereist een beveiligde verbinding (SSL): vink dit vakje aan.span>
Gebruikersnaam voor aanmelden: vul uw e-mailadres in.
Informatie over de server voor uitgaande e-mail
Serveradres: vul relay.proximus.be in.
Poort: 587
Vereist een beveiligde verbinding (SSL): vink dit vakje aan.
Vereist verificatie: vink dit vakje aan.

Prox-Site