Beste
Ik wil eenklacht indien bij Proximus maar vind geen email adres terug klantendienst. Via de website kom ik altijd terug bij de 0800 nummer. Ik wil dit nummer NIET MEER bellen. Ik heb het verschillende keren moeten doen en elke keer meer dan 30 min wachttijd. Ik wil dat mijn klacht op papier komt. In mijn onmacht heb ik een poging gemaakt om een mail te schrijven naar de CEO (ik heb het email adres gegokt), in de hoop dat ik ergens terecht kom.
Mijn klacht gaat over de communicatie tussen Proximus en One Telecom een partner bedrijf en mij als klant.
Beantwoord
Email contact om een email klacht in te dienen
Beste antwoord door Wim
Bela,
Een rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, het is de bedoeling dat je de flow volgt van onze vernieuwde contactpagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link.
Mvg,
Bekijk origineelEen rechtstreeks emailadres kan ik u niet geven, het is de bedoeling dat je de flow volgt van onze vernieuwde contactpagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link.
Mvg,
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.