e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6347 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Beste Walter,

Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Kenny,

Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Mattias,

Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Best Walter,

Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Pro⌘imus Vanaf 29/09/2014



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank




nieuwe “Mijn support” categorie.


die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)


@ Eva,


'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'


kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.



Reageer