e-Services
A
We hebben de e-Services aangepast en verbeterd. We wensen u veel plezier met het ontdekken van de vereenvoudigde lay-out & de nieuwe “Mijn support” categorie.
Alle feedback is welkom via de online survey in de e-Services zelf.
Eva.
Bladzijde 3 / 3
A
Beste Walter,
Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Kenny,
Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Mattias,
Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Best Walter,
Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Pro⌘imus Vanaf 29/09/2014
http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank
nieuwe “Mijn support” categorie.
die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)
@ Eva,
'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'
kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank
- https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
- https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
- https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank
nieuwe “Mijn support” categorie.
die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)
@ Eva,
'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'
kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.