e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6347 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties


Dan is dat toch alleen maar in de West-Vlaanderen dat ze aan het werken zijn duivel


Juist getest en alles ok
Reputatie 6
Badge +2
Die werkzaamheden schijnen al vandaag bezig te zijn want inloggen op e-services is momenteel niet mogelijk, men krijgt de vermelding dat wegens technische problemen de gevraagde pagina niet getoond kan worden.
a:3:{s:3:"url";s:47:"/files/6e01532ecd/werkzaamheden_aan_de_site.jpg";s:4:"name";s:29:"werkzaamheden aan de site.jpg";s:4:"size";s:4:"35KB";}
Dag allemaal,
De
reden dat we dit doen is omdat we in de nieuwe e-Services met één enkel
overzicht voor zowel Belgacom als Proximus zullen werken zonder elke keer
tussen de twee te moeten switchen. Om
verwarring te vermijden is dat overzicht echter beperkt tot 1 klantnummer.
Slechts 3%
van de e-Services gebruikers wordt gevraagd om te splitsen, voor de andere 97% zal
het enkel duidelijker worden!
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/p...
Met vriendelijke groeten,
Eva
Belgacom vraagt aan de klanten om te splitsen, als ze momenteel 2 klantnummers aan 1 login gekoppeld hebben.


Dit is toch de uitleg van Eva van Belgacom.


Maar bvb voor mijn geval klopt die uitleg volgens mij ook niet, want ik heb geen 2de klantnummer voor mijn P&G of dan moeten ze met klantnummer iets anders bedoelen in dit geval !
En toch is het voor mij chinees want waarom heb ik dan niets moeten doen.
met e-services zelf niet maar wel dat scherm dat moet opengaan om je account te splitsen, bij was dit geen probleem, nu heb ik een apart account proximus voor mijn P&G
Was er dan iets mis met e-services?Hier inieder geval niets van gemerkt.
Als het niet lukt kan je altijd een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Ik weet niet of het u kan veel verder helpen maar meer info via volgende link:


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/hoe-inschrijven/a_id/16434/c/1284,1389,1392,1391" rel="nofollow
Beste,


Als ik mij aanmeld bij e-services krijg ik niet het 'speciale scherm' om te mijn account te ontdubbelen .


Ik heb al wat aan het zoeken geweest maar vind nergens iets waar ik dat alsnog kan doen.


Beste,
Via welk klantnummer heeft u de inruiling laten uitvoeren? Een pay&go kaart kan geen punten sparen voor het Premium en/of Bizz Club systeem.
Het is inderdaad zo dat uw belkrediet vervalt op 10/05/2014, indien er geen herlading plaats vind.
Wanneer u een bestelling plaats via Premium en/of Bizz club kan de levering 5 a 8 weken duren, echter is het niet exact te bepalen wanneer een levering zal plaats vinden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Valerie,

Kan u mij uw klantenrekeningnummer even via PM doorgeven zodat ik dit voor u kan nakijken aub?

Mvg
Eva
Beste Danny,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen u terug contacteren hierover.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste andre.2145, Guy,

Best eens opnieuw proberen.
Hebben jullie deze problemen dan nog?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Henri,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

met vriendelijke groeten,

Eva
 Beste Marcl,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
a:3:{s:3:"url";s:33:"/files/786f330e47/e-Services.docx";s:4:"name";s:15:"e-Services.docx";s:4:"size";s:5:"168KB";}
Beste Arlette,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Ludo,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste
annabel,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Nele,

Ik heb uw vraag aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Nele,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres,login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Kenny,
Bedankt om ons te verwittigen. Aarzel niet me te contacteren indien u nog vragen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer