Sinds een maand in het bezit van een B-Box3. Vorige B-Box2 was defect.
2 problemen: ik heb 2 Devolo's die het datasignaal naar onze Smart-TV brengen om op het internet te geraken via de TV. Met de B-Box2 nooit geen problemen gehad maar nu valt de verbinding tussen beide devolo's weg. Haal je deze, verbonden met de TV, even van de netspanning dan wordt de verbinding bij het inpluggen opnieuw hersteld maar deze valt na een tijdje weg. Ook resetten van beide devolo's geeft geen oplossing, na een tijd valt de verbinding uit. Op de zendende devolo valt 'het huisje' geregeld weg, Op de ontvangende devolo flikkert de 'power' led, aan een constante snelheid.
Ook het aansluiten van een Netgear WP2000 router is niet meer mogelijk, wat ook bij de B-Box2 geen probleem was. Ik kan geen verbinding maken met het WiFi-signaal van de B-Box. Alles al geprobeert lukt mij niet meer.
Het rechtstreeks WiFi verbinden van tablet en smartphone met de B-Box3 lukt wel al valt deze soms ook weg.
Ook met de bekabelde verbinding tussen PC ende B-Box3 was er een probleem maar door de tip van Elisa om een vast IP-adres te configureren in de PC zijn deze problemen van de baan.
Iemand een oplossing voor de devolo- en repeaterverbinding aub? Schijnbaar zit de B-Box3 nog vollop in de bug-fase....
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.